سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۶

گرانترین پیتزاهای جهان در سال 2021

گرانترین پیتزاهای جهان در سال 2021
گرانترین پیتزاهای جهان کدامند؟ آیا شما فردی هستید که عاشق خوردن پیتزا هستید؟ شنیدن کلمه پیتزا می تواند هر چیزی را دهن آور کند. این یکی از غذاهای مورد علاقه در کل جهان است. یک پیتزای متوسط ​​حدود 7 دلار تا 15 دلار هزینه دارد. در این لیست، گران ترین پیتزاهای جهان را به شما نشان می دهیم.

تیتربرتر: پیتزا یک فست فود محبوب در سراسر جهان، به ویژه در اروپا است. انواع مختلفی در مورد نحوه خوردن پیتزا وجود دارد. روی آن را می توان با هر موادی مانند مرغ، گوشت یا سبزیجات قرار داد.

با وجود اینکه مردم خرید پیتزا را دوست دارند، برخی دیگر از رستوران های مجلل می توانند پیتزاهایی را ارائه دهند که هزینه آنها بسیار بیشتر از پیتزای معمولی است. چقدر حاضرید برای خرید یک پیتزا هزینه کنید؟ آیا پیتزای "متوسط" را ترجیح می دهید؟

نسخه مدرن پیتزا در جنوب ایتالیا سرمایه گذاری شد. این یک پای تخت است که از خمیر یک ساله تهیه شده است. انواع مختلفی از غذا وجود دارد و هنگام خوردن پیتزا می توانید تا آنجا که می خواهید خلاق باشید.

اگر خودتان طرفدار پیتزا هستید، فرض می کنم که پیتزای انواع رستوران ها را امتحان کرده اید. شاید قدم بعدی این باشد که یکی از پیتزاهایی را که اکنون در مقاله به شما اشاره می کنیم، امتحان کنید.

در اینجا لیستی از 10 گرانترین پیتزا وجود دارد که می توانید خریداری کنید:

10. پیتزای استیک کوبی بیف - 66 دلار

پیتزای استیک کوبی بیف
پیتزای استیک کوبی بیف

با شروع لیست خود با یکی از گرانترین پیتزاهای جهان، ما پیتزای استیک Kobe Beef Steak داریم. قیمت تقریبی این پیتزا 66 دلار است!

اگر می خواهید این پیتزا را بچشید، یکی از بهترین مواد منحصر به فرد را که می توانید تصور کنید، مزه می کنید. با گوشت گاو ناز کوبه عرضه می شود و بسیار لطیف است. برخی از مواد دیگر شامل پیاز و سیب زمینی است.

چنین پیتزا دیگری در دنیا وجود ندارد. قیمت واقعی به این بستگی دارد که می خواهید روی پیتزای خود چه نوع رویه ای داشته باشید. می توانید رویه های مجلل مانند ترافل، خرچنگ، ​​خاویار و پنیر منحصر به فرد را انتخاب کنید.

این دهمین پیتزای گران قیمت جهان است.

9. طلای جادویی - 108 دلار

طلای جادویی
طلای جادویی

در یک رستوران در تورنتو، کانادا، این پیتزای گیاهی بدون گلوتن با برگ طلای 24 عیار پوشانده شد. این پیتزا بسیار متمایز است زیرا دارای برخی از ارگانیک ترین و سالم ترین مواد تشکیل دهنده است که می توانید تصور کنید.

می توانید برگ طلا را نیز بخورید. این پیتزاها به دلیل ترکیب سالم مواد تشکیل دهنده، نام مستعار "داروهای پیتزا" را دارند.

8. پیتزای تریپل میل-فویل-140 دلار

پیتزای تریپل میل-فویل
پیتزای تریپل میل-فویل

در مرحله بعد، ما پیتزای Triple Mille-Feuille داریم. این غذا در دومینو سرو می شود و خمیر از سه لایه با پنیر در بین آنها تشکیل شده است. اگر عاشق پنیر هستید، این پیتزا برای شما عالی است.

قیمت کل این پیتزا 140 دلار است! اگر تصمیم دارید تمام مواد روی پیتزا را بریزید، خوردن آن می تواند چالش برانگیز باشد. در ژاپن، این پیتزا سالها یکی از محبوب ترین پیتزاهایی بوده که بلعیده شده است.

7. پیتزای گوردون رمزی - 250 دلار

پیتزای گوردون رمزی
پیتزای گوردون رمزی

گوردون رمزی، اسطوره زنده معروف Hell’s Kitchen، پیتزای گران قیمت خود را با قیمت تقریبی 250 دلار خلق کرده است. مدت ها در کتاب رکوردهای گینس به عنوان گران ترین پیتزای جهان شناخته می شد.

این پیتزا، درست مثل خود سرآشپز فانتزی است. روی آن پوره پیاز ایتالیایی، ماکارونی ترافل سفید، موزارلا بوفالو، گیاهان تازه، قارچ و پنستا قرار دارد.

6. The C6 – دلار 450

The C6
The C6

این یک پیتزا است که برای دوستداران غذاهای دریایی تهیه شده است. تازه با غذاهای دریایی با کیفیت بالا تازه است. این دلیل قیمت بالای آن است. همانطور که همه می دانند غذاهای دریایی می توانند کمی گران باشند.

C6 تقریباً دو برابر هزینه ای است که گوردون رمزی برای پیتزای خود دریافت می کند. برخی از بهترین ویژگی های این پیتزا عبارتند از: خرچنگ، ​​ماهی کاس آلاسکا، میگو، ماهی قزل آلا دودی و یکی از گران قیمت ترین خاویارهای جهان است.

مطالب مرتبط:

5. پیتزای نینو بللیسما - 1000 دلار

پیتزای نینو بللیسما
پیتزای نینو بللیسما

قیمت تخمینی این پیتزا در کل 1000 دلار است. این پیتزای زیبا دارای ظاهر عالی است و به همین دلیل نام آن "Bellissima" است. پیتزا Nino Bellissima توسط Giovani Spatala ایجاد شده است. می توانید این پیتزا را در قسمت فوقانی شرقی منهتن در نیویورک امتحان کنید.

اگر این پیتزا را امتحان کنید، پوسته نازک آن، دو دم خرچنگ و شش نوع بهترین خاویار را می چشید. چنین پیتزا 720 دلار هزینه دارد. 

4. پیتزا رویال 007 - 4200 دلار

پیتزا رویال 007
پیتزا رویال 007

خالق پشت این پیتزا در هاگیس، گلاسکو قرار دارد. آنها وقتی از جیمز باند الهام گرفتند این پیتزا را ایجاد کردند. این محصول دارای برخی از گران ترین مواد موجود در سطح جهان است، مانند ماهی آزاد دودی که در کنیاک ترشح شده است، خرچنگ، ​​خاویار، پروشوتو و سرکه بالزامیک قدیمی.

روکش آن از طلای 24 عیار ساخته شده است. هدف پشت این پیتزا زمانی بود که خالق، آقای کرولا، می خواست برای بنیاد Fred Hollows پول جمع آوری کند.

جیمز باند نماد نمادین چیزی درجه یک است. اگر این پیتزا را می خورید، می توانید آن را به دوستان و خانواده خود بگویید و افتخار کنید که بخشی از خانواده 007 هستید.تا به امروز، این پیتزا چهارمین پیتزای گران قیمت جهان است.

3. دوشیزه وردون - 4250 دلار

دوشیزه وردون
دوشیزه وردون

قیمت دوشیزه وردون 4250 دلار است! میس وردون سومین پیتزای گران قیمت جهان است. شما می توانید این پیتزا را در وردون، مونترال، در پیتزا میزو بخرید.

این غذا با خاویار، خرچنگ و تکه های طلای 24 عیار سرو می شود. طعم فوق العاده ای دارد و اگر می خواهید یک پیتزای سالم و مفید بخورید، این پیتزا بهترین گزینه خواهد بود.

یک ویژگی خارق العاده این پیتزا این است که شما می توانید تجربه کاملی را تجربه کنید. شما می توانید از آشپز شخصی بخواهید تا او بیاید و پیتزا را شخصاً برای شما در آشپزخانه شما آماده کند.

2. پیتزا برای عاشقان - 8،180 دلار

پیتزا برای عاشقان
پیتزا برای عاشقان

ارزش پیتزا برای عاشقان در مجموع 8،180 دلار است! سازندگان این پیتزا، پیتزا فروشی Favitta's Family در هنریتا، نیویورک هستند. به دلیل روز ولنتاین، آنها این پیتزا را آزاد کردند و شبیه شکل قلب است. علاوه بر اینکه یک پیتزای معمولی به شکل قلب است، با الماس، یک حلقه الماس و یک بطری Dom Perignon همراه است. سازندگان این پیتزا را برای زوج ها ایجاد کردند تا شاید بتوانند در رستوران خود شرکت کنند.

 1. لویی سیزدهم - 12000 دلار

لویی سیزدهم
لویی سیزدهم

این گرانترین پیتزای جهان است! خالق پشت این پیتزا Renato Viola است. این خمیر از تصفیه شده ترین آرد تهیه می شود و آماده سازی آن 72 ساعت طول می کشد.

وقتی صحبت از روکش ها می شود، می توانید سه نوع خاویار مانند Oscietra Royal Prestige ،Kaspia Oscietra Royal Classic از ساحل ایران و Kaspia Beluga انتخاب کنید.

این محصول با بهترین خرچنگ نروژی و هفت نوع پنیر عرضه می شود. این غذا با شامپاین سرو می شود که رویه ها را ستایش می کند.

این پیتزا را می توانید در منزل خود سرو کرده و برای بهترین تجربه ممکن آماده کنید.

اگر علاقه دارید این پیتزا را امتحان کنید، می توانید به Manoosh در Enmore یا Marrickville بروید. همچنین می توانید آن را بصورت آنلاین یا صرفاً با این سازندگان پیتزا شخصاً سفارش دهید.

امیدواریم از لیست گران قیمت ترین پیتزاهایی که پول می توانید بخرید لذت برده باشید!

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: مهین غلامپور