پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۹
۹
۰
نسخه چاپی

آخرین اولتیماتوم به مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت

آخرین اولتیماتوم به مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت
برخی از مالکان خودرو هنوز موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند. این افراد در صدور کارت باید از شرکت پست محل کارت خود را بپرسند و در صدور عدم صدور کارت باید با شرکت پخش هماهنگ کنند.

درحالی‌که حدود ۱۰ روز تا بازگشت کارت سوخت به پمپ‌بنزین‌ها برای سوخت‌گیری زمان باقی است، همچنان افرادی هستند که باوجود ثبت‌نام در سامانه دولت الکترونیک در زمستان گذشته،‌ هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند.

از ۲۰ مردادماه دیگر بنزین بدون کارت سوخت شخصی به باک‌ها نمی‌رسد و از همین رو لازم است تا صاحبان خودرو کارت سوخت به همراه داشته باشند،‌ بااین‌حال هنوز تعداد زیادی از خودرو سواران کارت سوخت ندارند.

البته بیشتر این افراد در زمستان سال گذشته و با فراخوان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، برای درخواست کارت سوخت اقدام کردند اما به فاصله چند روز اعلام شد که نیازی به کارت سوخت جدید نیست و بر بستر دولت الکترونیک، یکی از کارت‌های بانکی به‌جای کارت سوخت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بااین‌حال فاصله‌ای یک‌ماهه تا الزام استفاده از کارت سوخت باقی‌مانده بود که خبر رسید استفاده از کارت‌های بانکی به‌جای کارت سوخت منتفی شده و به‌جای آن از اطلاعات ثبت شده افراد در سامانه دولت الکترونیک برای صدور کارت سوخت استفاده می‌شود و بعد از صدور نیز این کارت‌ها را به آدرس فرد می‌فرستند.

همچنین چند روز پیش بود که پست اعلام کرد افراد می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان،‌ از مکان کارت سوخت خود مطلع شوند. بااین‌وجود برخی افرادی که در سامانه دولت الکترونیک ثبت‌نام کرده بودند اکنون با این پیغام مواجه می‌شوند که اطلاعات ارائه شده نامعتبر است و کارتی با این مشخصات وجود ندارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیشتر افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند، در مراحل ابتدایی ثبت‌نام، یک اصل را زیر پا گذاشته‌اند. در زمان ثبت‌نام باید خط موبایل، کارت ماشین و حساب بانکی، همگی به نام یک فرد وارد می‌شد و اگر این اصل رعایت نشده باشد ثبت‌نامی نیز در سامانه صورت نگرفته تا کارت سوختی بر اساس آن صادر شود.

اما اگر این سه مورد به نام فرد بوده و همچنان نمی‌تواند کارت سوخت خود را در سامانه پست پیدا کند، می‌تواند با شماره مرکز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۰۹۶۲۷ تماس بگیرد تا مشکل حل شود.

همچنین کسانی که تاکنون اقدامی برای دریافت کارت المثنی سوخت خود نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر به یکی از مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات منتظر صدور کارت سوخت خود بمانند.

مطالب مرتبط:

چند روز پیش نیز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه امسال، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به‌منظور شناسایی مشکلات احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، ظرف ۱۰ روز آینده حداقل یک نوبت سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی خود انجام دهند.



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری