پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۵۱
۱۲
۰
نسخه چاپی
حواشی دستگیری محمود شهریاری:

بازداشت مجری محبوب صدا و سیما

حواشی دستگیری محمود شهریاری:
بر اساس اخبار تائید نشده محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون که این روزها در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود ساعتی پیش بازداشت شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیتربرتر؛ برخی منابع خبری مدعی شدند مجری سابق تلویزیون به دلیل جعل اخبار در فضای مجازی، بازداشت شده است.

هنوز صحت و سقم این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.

جنجال حمایت غیر منتظره شهرام شب پره از محمود شهریاری + فیلم

شهرام شب‌پره؛ خواننده لس‌آنجسی با انتشار ویدئویی از حرف‌های محمود شهریاری؛ مجری سابق صداوسیما درباره مقابله با ویروس کرونا حمایت کرد.

مجری سابق تلویزیون در یک رستوران به اجرا و خوانندگی پرداخته است!

محمود شهریاری، مجری سابق تلویزیون ایران که به خوش‌خنده ترین مجری ایرانی معروف است، در یک رستوران به اجرا و خوانندگی پرداخته که سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
این مجری در انتهای ویدئو از خانم محجبه مسنی که در انتهای سالن نشسته بود درخواست کرد تا دست بزند و اگر این کار را نکند، او را بوس خواهد کرد.

بسیاری از کاربران معتقدند که او اجرای شاد و سرزنده ای را در این رستوران انجام داده است. به گفته آنها، مردم نیاز شدیدی به اینگونه از شادی های دسته جمعی دارند. در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران این کار را مطربی خواندند و معتقدند که حرف او به خانم میانسال محجبه اصلا جالب نبوده است. به گفته این دسته از کاربران، حرکات موزون این مجری سابق متناسب با عرف جامعه ایران نیست. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که زمانی محمود شهریاری بهترین مجری ایرانی بود اما حیف که به علت ممنوع الکار شدن، او مجبور است که از این طریق روز بگذراند و فعالیت کند.

 

 

محمود شهریاری کیست

محمود شهریاری (زادهٔ ۲ دی ۱۳۳۷ در بیجار، استان کردستان) مجری تلویزیونی است. او سابقهٔ مجری‌گری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد. وی همچنین برنامهٔ زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامهٔ تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است. وی هم‌اکنون ممنوع التصویر است. او در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه ماه عسل از احساسات مخاطبان سوءاستفاده می‌کند همچنین اضافه کرد تلویزیون در حال فاصله گرفتن از مردم است. او گفت فضای مجازی برای هر کسی حکم یک تلویزیون را پیدا کرده‌است.

حواشی

محمود شهریاری شاید به نوعی رکورددار ممنوع‌التصویری در رادیو و تلویزیون ایران است. همچنین وی اولین قربانی انتشار تصاویر فیلم‌های خصوصی است. فیلم حضور وی در عروسی برادرش در اوایل دهه ۱۳۷۰ در ایران پخش شد که در بین مردم دست به دست می‌چرخید و حتی خرید و فروش هم می‌شد که این موضوع سبب مدت‌ها ممنوع‌التصویری وی گردید.

رادیو

مهمترین فعالیت شهریاری در رادیو و در برنامه سلام صبح بخیر بوده که در اثنای پخش این برنامه (بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸)، وی به عنوان گزارشگر این برنامه حضور داشت و نقش بسزائی در موفقیت آن سال‌های برنامه سلام صبح بخیر داشت. به گفته محمود شهریاری، وی بیشترین میزان گزارش مستقیم از جبهه‌های جنگ ایران و عراق را در آرشیو رادیو ایران دارد که برای برنامه سلام صبح بخیر تهیه نموده‌است.

انتقادهای حاشیه‌ساز محمود شهریاری

به نوشته روزنامه شهروند، محمود شهریاری گفت :«من واقعا غصه می‌خورم، وقتی در برنامه تلویزیون حتی جملاتی را می‌شنوم که عینا در برنامه‌های ماهواره‌ای گفته می‌شود.»

 این مجری محبوب که به دلیل تراشیدن ریش‌هایش در اعتراض به اختلاس حاشیه‌ساز شده بود، همچنین به انتقاد از بازیگرانی می‌پردازد که به حیطه اجرا ورود می‌کنند: «بیشتر بازیگرانی به سمت اجرا می‌آیند که جذابیت‌شان را برای کارگردانان از دست داده‌اند. باید به این موضوع توجه کرد که چرا هیچ وقت کسانی مثل علی نصیریان، پرویز پرستویی یا رضا کیانیان پیشنهاد اجرا را نمی‌پذیرند.»

 شهریاری رامبد جوان و مهران مدیری را هم بی‌نصیب نمی‌گذارد و آنها را از نظر مجری‌گری شکست خورده می‌داند: «در خندوانه بازیگری بیشتر چیره است تا اجرا. مهران مدیری هم در تمام طول برنامه دارد بازی می‌کند.»

محمود شهریاری ممنوع التصویر در برنامه دید در شب

برنامه دید در شب رضا رشیدپور هر هفته یکی از چهره های جنجالی را در برنامه خود دعوت میکند و آنها را به چالش میکشد ، مهمان این هفته دید در شب محمود شهریاری بود که درباره ممنوع التصویر بودنش توضیح داد.

محمود شهریاری بعد از دو سال در مقابل دوربیندید در شب قرار گرفت و در مورد ممنوع التصویری های پی در پی اش و انتشار تصاویر فیلم عروسی برادرش که به سالها ممنوع التصویری اش منجر شد.

محمود شهریاری - مجری با سابقه تلویزیون - به سوالات صریح رضا رشیدپور پاسخ داد. گزیده اظهارات شهریاری در ادامه می آید:

- از سال 61 هیچ وقت برایم توضیح ندادند که چرا ممنوع التصویر و بعد چرا آزادالتصویر شدی.

- هیچ وقت حضور پررنگ که هیچ، حضور کم رنگ هم در سیاست نداشته ام.

- دلیل بار آخر ممنوع التصویری ام را از آقای پورمحمدی (معاون سیما) پرسیدم، خودش دلیلش را نمی دانست.

- در عروسی برادرم و در مقابل محارم رقصیدم. کدام مرجعی گفته که رقص مرد حرام است؟ بعدها سازمان از برخورد شدیدش با ما عذرخواهی کرد.

- حس این روزهای سوشا مکانی را درک می کنم.

- زمان ما تلگرام و اینترنت نبود، سی دی رقص من را سر چهارراه ها می فروختند. خودم سی دی را خریدم!

- در انتشار مسائل خصوصی هنرمندان ایرادی به مردم وارد نیست. مردم دوست دارند بدانند هنرمندان چگونه زندگی می کنند.

ویدیو محمد شهریاری را در پایین مشاهده می کنید : 

گردآورنده:امیرحسین بذلی




+ 12
مخالفم - 16
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری