پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵
۱۱
۰
نسخه چاپی
کشتی ایران در هفته ای که گذشت

عصرانه به صرف کشتی

کشتی ایران در هفته ای که گذشت
در هفته ای که گذشت خبرهای بسیاری از دنیای کشتی شنیدم که هم متسفانه اخبار ناگوار داشتیم هم خوشبختانه اخبار بسیار خوب.

حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون ناشنوایان صبح امروز زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

حمید بنی تمیم سرپرست اسبق فدراسیون کشتی و دبیر فدراسیون ناشنوایان که مدتی از ناحیه رباط با مصدومیت مواجه بود صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در بیمارستان زانوی پای خود را جراحی کرد.

حال عمومی بنی‌تمیم پس از انجام عمل جراحی رضایت‌بخش است.

بنی‌تمیم سابقه دبیری، نایب رئیسی و سرپرستی فدراسیون کشتی را بر عهده داشته است. 

مطالب مرتبط : پهلوان کشتی ایران در سال 98 کیست

استفاده از ظرفیت مدارس سما برای ترویج کشتی در بین جوانان

علیرضا زندی امروز در ششمین جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: استعدادیابی و پرورش استعدادها در ورزش بسیار مهم است و استعدادیابی امروز حلقه گم‌شده در دانشگاه‌ها است. با استفاده از ظرفیت مدارس سما می‌توان جوانان را به ورزش سوق داد.

رئیس انجمن کشتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ورزش دارای چرخه است، گفت: سه نفر از قهرمانان مسابقات قهرمانی  کشوری دانشگاه آزاد اسلامی به تیم کشتی باشگاه فرهنگی ورزشی این دانشگاه راه یافتند. این نشان‌دهنده وجود چرخه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است که دانشجویان می‌توانند از مسابقات دانشجویی به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کنند. 

زندی با تأکید بر اینکه علمی‌سازی ورزش در بلندمدت پاسخ می‌دهد، گفت: اگر ورزش کشور علمی بود، با مصدوم‌شدن یک ورزشکار همچون «حسن یزدانی» نظام ورزشی دچار استرس نمی‌شد.

پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان در پی کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آلیش

وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آلیش توسط بانوان کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن پیام به شرح ذیل است:
دختران و زنان ورزشکار ایرانی در رشته آلیش با برتری کامل و مثال زدنی خود در رقابت های قزاقستان۲۰۱۹ ، تاریخ ساز شده و برگ دیگری به افتخارات بانوان سرزمینمان افزودند.

وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک این موفقیت ارزنده و آرزوی صحت و کامیابی برای کلیه ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته؛ تداوم پیروزی ها و سربلندی بیش از پیش بانوان را در میادین و رویدادهای ورزشی از خداوند متعال مسئلت می نماید.

مطالب مرتبط : خبرهای خوب برای کشتی ایران

وزیر ورزش برای تولد حسن یزدانی کادو خرید!

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش همراه با مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان امروز به نمایندگی از مسعود سلطانی فر در بیمارستان محل بستری حسن یزدانی حاضر شدند و ضمن عیادت از وی، هدیه وزیر ورزش را به مناسبت را تولدش به او دادند.

احمدی با ابراز خوشحالی از سلامت مجدد یزدانی گفت: حسن یزدانی از قهرمانان خوشنام و با اخلاق ورزش کشور است و امید نخست مدال آوری رشته کشتی در بازیهای المپیک آینده است.

این معاون وزیر ورزش تصریح کرد: امروز به نمایندگی از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان حاضر شدیم تا ضمن عیادت از شما، هدیه تولد شما از جانب آقای وزیر را هم تقدیم تان کنیم.



+ 11
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری