پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰
۱۶
۰
نسخه چاپی
حسن یزدانی در حساس ترین موقع مصدوم شد

دوستداران کشتی شوکه شدند

حسن یزدانی در حساس ترین موقع مصدوم شد
کشتی ایران به پلنگ جویبار خود می نازد اما این پلنگ نا به هنگام زخمی شد و دست کشتی ایران خالی تر شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی از قبل هم از ناحیه مینیسک زانو دچار آسیب دیدگی بود و در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعیین میزان آسیبش کمیسیون پزشکی تشکیل خواهد شد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.

حسن یزدانی، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک که قرار بود برای تیم بازار بزرگ ایران در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان کشتی بگیرد، در حین تمرین با نادر حاج آقا نیا از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

قرار است یزدانی از بجنورد محل برگزاری این رقابت‌ها برای مداوا به تهران منتقل شود تا در فاصله ۷ ماه مانده به المپیک هر چه سریع‌تر تحت درمان قرار گیرد.

 درباره مصدومیت شدیدش در حین تمرینات برای حضور در جام باشگاه های جهان، اظهار کرد: روز گذشته در حین تمرین زانوی پای راستم به یک‌باره قفل شد و دیگر نتوانستم به تمرین ادامه بدهم. عکس ام آر ای گرفتم اما پزشکان گفتند خیلی گویا نیست و باید سریع‌تر به تهران بروم تا اقدامات لازم را انجام بدهم. الان درد و ورم دارم و پزشکان شنبه باید درباره وضعیتم نظر بدهند.

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل پارگی مینیسک حضور در رقابت‌های اامپیک را از دست بدهد یا جای نگرانی وجود ندارد؟ خاطرنشان کرد: خدا نکند به المپیک نرسم. تمام هدف و برنامه من حضور در المپیک و شاد کردن دل مردم با خوشرنگ ترین مدال است.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم خطر جدی باشد. مردم برایم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم و باز هم دل‌شان را شاد کنم. از همه مردم که ظرف چند ساعت اخیر نگران من بودند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

کیومرث محرابی، سرپرست تیم بازار بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر مصدومیت یزدانی، اظهار کرد: وی حضور در جام باشگاه‌های جهان را از دست داد.

به گفته پزشکان نتیجه بررسی ام آر آی یزدانی نشان می‌دهد مینیسک وی دچار پارگی شده است‌.

یزدانی به زودی بر میگردم

در روز دوم مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود. قرار بود حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان  برای تیم  "بازاربزرگ" روی تشک برود  که روز گذشته در تمرین بعد ازظهر تیمش از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

میزان مصدومیت یزدانی  و مدت  دوری‌اش از میادین به عنوان یکی از اصلی ترین امیدها کاروان کشتی ایران برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌ جهان و حضور در تیم ملی، شرکت در رقابت های المپیک جام تختی که مجوز شرکت در المپیک توکیو 2020 محسوب می‌شود در حاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بعد از اعلام این خبر، خیلی از علاقه مندان به کشتی ضمن ابراز نگرانی پیگیر وضعیت یزدانی بودند و ابراز نگرانی کردند که این آسیب دیدگی حضور او در المپیک را هم تحت تاثیر قرار دهد.

تا این که این فوق ستاره کشتی با انتشار پستی در استوری اینستاگرام خود توضیحاتی در خصوص آخرین شرایطش پس از خبر مصدومیت به انتشار گذاشت:

آخرین خبر از مصدومیت حسن یزدانی

حسن رنگرز با اشاره به مصدومیت حسن یزدانی در تمرینات تیم کشتی آزاد بازار بزرگ ایران اظهار داشت: یزدانی از گذشته مصدومیت جزئی داشت که موضوع شب گذشته هم این مصدومیت را تشدید کرد.

وی افزود: با تشخیص پزشکان، حسن یزدانی در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان کشتی نخواهد گرفت و برای ادامه درمان کارهای مقدماتی انجام شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با کمیته ملی المپیک و صالحی امیری برای ادامه درمان حسن یزدانی صحبت‌هایی شده و از روز شنبه مراحل درمان حسن یزدانی آغاز می‌شود. احتمالاً عمل پای حسن یزدانی در کشور آلمان انجام خواهد شد.

رنگرز در پایان گفت: مردم و دوستداران قهرمان المپیک نگران نباشند. حسن یزدانی امید اول تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک است و قطعاً به مسابقات المپیک 2020 توکیو خواهد رسید و همه تلاش ما این است که این مصدومیت جزئی تا المپیک برطرف شود.



+ 16
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری