پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۰۰
۱۵
۰
نسخه چاپی
تیپ های خاص دخترانه زمستانی

لباس های لاکچری زمستان 98

تیپ های خاص دخترانه زمستانی
تیپ های مخصوص زمستان در مقایسه با سایر فصل ها بسیار سخت انتخاب می شوند.

در زمستان باید یک لباسی انتخاب کنی که هم خوش استایل به نظر بیاد و هم گرم باشد که همین انتخاب را دشوار می کند.

از طرفی دیگر راحتی هم معیار دیگری است که در استایل های خیابانی نیاز است به آن توجه کنی چرا که خانم های شاغل عملا زمان زیادی از روز را با همان استایلی سر می کنند که از صبح برای آن روز انتخاب کرده اند حتی گاهی مجبور می شوی با همان لباس ها به خرید بروی یا در دورهمی خانوادگی یا دوستانه ای که در کافه یا رستوران ترتیب داده شده، شرکت کنی.

ممکن اسـت بـه هنگام خرید لباس از این کـه لباسی را خریده‌اید، کاملا راضی باشید اما هنگامیکه بـه خانه برمی‌گردید و آنرا پرو میکنید، کاملا از خریدتان پشیمان شوید.

از طرفی دیگر سرمای زمستان گاهی به قدری شدید می شوی که مجبور آنقدر لباس روی هم بپوشی که دست کم دو سایز بزرگ تر سایز واقعی خودت جلوه می کنی که ما خانم ها روی این موضوع اصلا شوخی نداریم پس چه بهتر که الان که هنوز زمان تا رسیدن سرد ترین فصل سال داریم، به فکر تهیه آیتم های گرم، راحت و البته شیک و خوش استایلی باشیم که بدون لطمه زدن به خوشی تیپی امان ما از سرما نیز دور نگه دارد.

نگران نباشید. شـما می توانید بازهم از لباس‌هایی کـه فقط در کمد لباس‌ هایتان قرار داده‌اید، استفاده کنید و دوباره انها را بپوشید.

مطالب مرتبط : چگونه لاکچری باشیم در پاییز

نکات مهم هنگام خرید لباس های لاکچری زمستانی

 همیشه به این موضوع دقت کنید که اگر قراره مثلا 30 هزار تومن این لباس را بخرید، شست‌و‌شو و مراقبت از آن باید به چه صورت باشد.

حتما از اینکه لباستون چروک می‌شود یا خیر اطمینان پیدا کنید و به این توجه کنید که قراره اون لباس و چند ساعت در طول روز به تن کنید.برای این کار باید برای چند ثانیه پارچه آنرا در دست مچاله کنید و ببینید کـه بـه اسانی چروک میشود یا نه.

تعدادی از خانم‌ها هنگام خرید فقط لباس را می‌خرند و آن را پرو نمی‌کنند بـه مدل و اندازه لباس نگاه میکنند ؛این کاملا اشتباه است باید لباس‌هایی که می‌خرید را در مغازه پرو کنید تا در خانه از فرم لباس در بدن‌تان پشیمان نشوید.

 قبل از این کـه بـه خرید بروید، بـه کمد لباس‌های خود نیم‌نگاهی بیندازید تا در هنگام خرید لباس‌های تکراری تهیه نکنید.

زمان پوشیدن لباس جلوی آینه باید عادی بایستید و آنرا پرو کنید. بـه هنگام پرو لباس باید یک نگاه اجمالی ودر عین حال دقیق در آینه بـه لباس بیندازید و بـه کمک یک آینه کوچک پشت لباس را هم در تن خود ببینید و اگر وقت دارید، بهتر اسـت دو سایز ازآن را در بدن خود پرو کنید تا مطمئن باشید کدام یک بهتر اسـت و از دیدن پشت لباس در بدن تان غافل نشوید.

حتما در هنگام خرید به نور اتاق پرو دقت کنید که لباس را کاملا واضح در تن خودتان ببینید.

بـه هنگام پرو لباس تحرک داشته باشید! تنها ایستادن در جلوی آینه و بـه لباس در بدن خود نگاه‌کردن برای انتخاب لباس و این کـه بشما می آید و اندازه‌تان اسـت، کافی نیست؛ بلکه باید کمی بـه این طرف و آن طرف بروید و مثلاً روی نوک پاهای خود بایستید و مخصوصا اگر در حال خرید دامن یا شلوار هستید: باید در آن بنشینید و بلند شوید تا مطمئن شوید کـه آن برایتان تنگ نیست ودر آن احساس اسانی میکنید.

در مرحله آخر بـه هنگام خرید لباس بـه دکمه‌ها و زیپ لباس و دیگر مواردی کـه ممکن اسـت در لباس کار شده باشد، دقت کنید و از سالم‌بودن انها مطمئن شوید و همچنین باید نگاه کنید کـه درزهای لباس حداقل بـه اندازه یک تا دو سانت اضافه پارچه داشته باشد تا درصورت نیاز بـه گشادکردن لباس راه‌حلی برای آن وجود داشته باشد. بهتر اسـت مطمئن باشید کـه بـه اسانی میتوانید دراین لباس دست‌های خودرا تکان دهید و برقصید.

مطالب مرتبط : بهترین تیپ های لاکچری سال 99

پیراهن بافت لاکچری بلند

پیراهن های بلند بافت معروف به جامپر درس (jumper dress) یکی از آن آیتم های شیک، راحت، گرم و ترندی به شمار می رود که به راحتی می توانی به استایل های زمستانی خود اضافه کنی.

مطالب مرتبط : استایل های لاکچری دخترانه پاییز 98

دامن لاکچری چرم بلند

وقتی اسم دامن گرم به میان می آید، بسیاری از ما یاد دامن های پشمی چهارخانه قرمز – طوسی می افتیم ولی امسال یک نمونه پر طرفدار تر از دامن قرار است در ماه های پیش رو مهمان کمد لباست شود و آن دامن چرمی بلند بوده که حتی برای بهار نیز هنوز قابل استفاده و چشمگیر است؛ یک آیتم شیک، راحت، گرم و البته پر کاربرد که همراه با یک بوت ساق دار فوق العاده جذاب می شود. البته جای نقش چهارخانه در آیتم های زمستانی محفوظ است که در ادامه به آن هم خواهیم رسید.

پالتو های لاکچری QUILTED

بی شک تو با این مدل روپوش ها چه در فرم ژاکت، کاپشن، پالتو یا بارانی آشنایی داری که پر حجم بوده و روی آن با دوخت های چهارخانه یا طرح دار پر شده است. در واقع واژه QUILTED در لاتین به معنی لحاف دوزی شده است که هم اشاره به گرمی و راحتی این آیتم ها دارد و هم دوخت هایی که روی آن کار شده و بی شباهت به دوخت های لحاف نیست. این روپوش ها فوق العاده گرم و راحت هستند. همچنین ویژگی کاربردی دیگری که دارند این است که اکثراً ضد آب بوده و برای روز های بارانی یا برفی نیز مناسب هستند.

مطالب مرتبط : لاکچری ترین کفش های پاییز امسال

بوت طرح پوست کروکدیل سوپر لاکچری

با اینکه بوت های بارانی ثابت کرده اند که پر طرفدار ترین و البته کاربردی ترین بوت زمستانی هستند ولی امسال قاعده کمی تغییر کرده است چرا که بوت های طرح پوست کروکدیل که برند های گوناگون پس از تحریم استفاده از پوست و چرم حیوانات، با چرم های مصنوعی طراحی و ارائه داده اند، قرار است در سراسر لندن فراگیر شود. این طرح کلاسیک هنوز هم پس از سال ها هنوز هم جذاب خود را حفظ کرده است و جلوه آن روی بوت و نیم بوت بی نظیر خواهد بود.

کیف لاکچری با نقش پوست حیوانات

درست است که کیف هایی با نقش پوست حیوانات کمکی به گرم کردن تو در روز های سرد زمستانی نخواهد کرد ولی این کیف ها به ویژه اگر از نوع دوشی با بند کوتاه باشند به زیبا ترین شکل ممکن با آیتم های زمستانی هماهنگ می شوند و یک استایل شیک و زنانه را به تو هدیه می دهند.



+ 15
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری