پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹
۹
۰
نسخه چاپی
آزمون سخت الماس تیم ملی

سردار آزمون به رئال مادرید اسپانیا نزدیک شد

آزمون سخت الماس تیم ملی
امروز سایت روسی به نقل از باشگاه زنیت خبر از سه برابر شدن قیمت آزمون و پیوستن ازمون به تیم رئال مادرید اسپانیا خبر داد.

سردار آزمون قصد رفتن به  رئال‌مادرید دارد و باشگاه زنیت روی سردار آزمون  قیمت گذاری کرده است.

مشکلات رئال مادرید در خط حمله ممکن است باعث شود تا این تیم اسپانیایی به سراغ سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت برود. زنیت روی این بازیکن ۳۵ میلیون یورو قیمت گذاشته و حاضر نیست در زمستان او را بفروشد ولی در تابستان ممکن است پیشنهادات برای او را بررسی کند.

پیش‌تر تیم‌هایی نظیر لاتزیو، اورتون و کریستال پالاس برای جذب این بازیکن ایرانی تمایل خودشان را نشان داده بودند. سردار از کودکی علاقه زیادی به حضور در تیم رئال مادرید داشت و اکنون می‌تواند این رویای بازیکن ایرانی به حقیقت بپیوندد و او به آرزوی کودکی خود برسد.

با این حال پیوستن آزمون به رئال مادرید تنها به علاقه این بازیکن خلاصه نمی‌شود و زین الدین زیدان و پرس نیز باید خواستار این انتقال باشند. سردار آزمون در این فصل لیگ روسیه هشت گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز ثبت کرده است.

نکته دیگر اینکه سردار ۲۴ سال سن دارد و می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد و این برای باشگاه بعدی خود نکته حائز اهمیتی است. همچنین یوویچ و هازارد بعد از سه ماه تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند و به همین خاطر احتمالا در تابستان، رئال به دنبال تقویت این تیم خواهد بود.

آزمون قرار نیست فقط به خاطر پول به سانتیاگوبرنابئو برود چون او از کودکی آرزوی حضور در رئال مادرید را داشته است.

رکورد جدید سردار ایرانی

ستاره ایرانی زنیت رکوردی جدید در این باشگاه به نام خود ثبت کرد.

به نقل از سایت «vm» روسیه، سردار آزمون ، مهاجم ایرانی زنیت در ۳۳ بازی خود برای این تیم رکورد جدیدی ثبت کرده است. او در این بازی ها در مجموع گل ها و پاس گل هایش ۳۳ امتیاز برای تیمش کسب کرد که رکوردی جدید است.

پیش از این هالک، مهاجم سابق تیم ملی برزیل و عضو باشگاه زنیت در ۳۸ بازی ۳۰ امتیاز کسب کرده بود که سردار رکورد این مهاجم سرشناس را شکست.

آزمون در شرایط کنونی جزو ۳۰ بازیکن برتر تاریخ باشگاه زنیت سن پترزبورگ در کسب امتیاز است.

عملکرد خوب سردار در لیگ روسیه

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه به بازی 90 دقیقه‌ای سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت برابر سامارا نمره خوب 7 را با مشارکت کاربرانش اختصاص داد. معدل نمره‌های دریافتی سردار آزمون در طول فصل جاری لیگ برتر روسیه با مجموع 1074 دقیقه حضور در میدان 6.81 است.

تیم زنیت در این بازی خارج از خانه با گل‌های یوژی ژیرکوف و آرتم جیوبا 2 بر صفر پیروز شد تا با 32 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر روسیه باقی بماند.

گزارش و تحلیل سردار ایرانی در روسیه

تقریباً به یک عادت تبدیل شده که هر بازیکن نوظهور خارجی را به عنوان 'مسی جدید' معرفی می کنند، اما این عنوان هرگز مناسب نخواهد بود. در این مورد، آزمون نیازی به چنین مقایسه های تقلیل دهنده ندارد و ویژگی های خاص خود را تعریف کرده است.

با توجه به اینکه سادیو مانه در ژانویه راهی رقابت های جام ملت های آفریقا خواهد شد و دنی اینگز تا پایان فصل مصدوم است، لیورپول طبق گزارش ها مایل به جذب این مهاجم جوان است، و احتمالاً در نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ خواهد داد.

پیش از این، همسایه لیورپولی ها در بندر مرسی ساید، یعنی اورتون به جذب سردار آزمون ابراز علاقه کرده بود اما چرا؟ اینجا به نقل از Mirror و Squawka، هر آنچه که باید در مورد این پدیده جوان ایرانی بدانید آمده است:

سن: 21 سال
پست: مهاجم
باشگاه: روستوف روسیه
ملیت: ایرانی
مرور کارنامه حرفه ای:

آزمون دوران حرفه ای خود را در کشور خود ایران و در باشگاه سپاهان اصفهان آغاز کرد، باشگاهی که متعلق به شهر اصفهان واقع در مرکز ایران است. بعد از اینکه نام خود را مطرح کرد، تصمیم گرفت از ایران خارج شود، و پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کرد تا به روبین کازان برود و به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در لیگ برتر روسیه بازی می کند. آزمون در لیگ اروپا برای کازان بازی کرد و بنا به گزارش Goal، در سال 2014 توجه تیم های بزرگی چون آرسنال، میلان، بارسلونا و یوونتوس را به خود جلب کرد.

کازان در مقابل تمام این پیشنهادات ایستادگی کرد و در عوض آزمون را به صورت قرضی به تیم بحران زده روستوف فرستاد، و اینجا بود که آزمون همه را تحت تأثیر قرار داد، و کمک کرد تا این تیم در لیگ روسیه باقی مانده و سقوط نکند.

او در فصل 2015/16 نیز برای این تیم توپ زد و در 24 بازی لیگ 9 گل به ثمر رساند تا روستوف فصل را در جایگاه دوم به پایان رسانده و جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. عملکرد او به حدی خوب بود که روستوف تصمیم گرفت قراردادش را دائمی کند - حرکتی که باعث جدال میان دو باشگاه روستوف و روبین کازان شد که در نهایت این مسئله به دادگاه عالی ورزش کشیده شد و آنجا حل و فصل گردید.

روستوف رقم فسخ قرارداد این بازیکن را فعال کرد، در حالیکه روبین کازان مدعی بود اصلاً چنین بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد، اما دادگاه رأی را به نفع آزمون و باشگاه جدیدش صادر کرد. با پشتوانه بار فنی خود، آزمون درخشش و پیشرفت را امسال هم ادامه داد و تاکنون در تمام رقابت ها 15 بازی برای روستوف انجام داده است.

چرا لیورپول علاقه مند است؟

به طور خلاصه بگوییم که او یکی از هیجان انگیز ترین مهاجمان شاغل حال حاضر در فوتبال اروپا است. علیرغم جوانی، وی از تجربه بالایی برخوردار است و بیش از دو سال در سطح اول فوتبال روسیه بازی کرده و سابقه بازی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، او لیونل مسی دوم نیست. او غریزه توپ ربایی بالایی دارد، و با این وجود، در تمامی رقابت ها طی 55 بازی با روستوف، 17 گل به ثمر رسانده است.

امسال به تنهایی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های آژاکس و اندرلخت موفق به گلزنی شده و در مرحله گروهی رقابت ها نیز مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون که در تاریخ 1 نوامبر برگزار شد، دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد اما نتوانست مانع از شکست 2-1 تیمش در دقیقه '2+90 شود.



+ 9
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری