پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱
۲۴
۰
نسخه چاپی
دردسر جدید دروازبان ملی پوش پرسپولیس

حواشی علیرضا بیرانوند

دردسر جدید دروازبان ملی پوش پرسپولیس
علیرضا بیرانوند دوباره جنجال آفرین شده امروز می خواهیم با کارشناسان ورزشی تیتر برتر به حواشی بیرانوند در فوتبال ایران بپردازیم

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

تازه ترین حاشیه بیرانوند

در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود تراکتور خاتمه یافت. احسان حاجی صفی (۲+۴۵) با یک شوت از راه دور توانست زمینه ساز برد تراکتور شود.

در دقایق پایانی بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با ایمان سلیمی بازیکن تراکتور درگیر شد و داور بازی به هر دوی این بازیکنان کارت زرد نشان داد. بیرانوند که به شدت عصبانی بود در دقایق مختلف بازی اشتباهاتی داشت و با بازیکنان تراکتور و داور بازی نیز در دفعات زیادی درگیر شد.

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع این بازی تصمیم گرفته بود از مصطفی دنیزلی سرمربی سابق خود تجلیل کرده و به وی تابلو فرش اهدا کند، ولی انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه از این تصمیمش منصرف شد.

با این برتری ۷۰ هزار هوادار تراکتور به جشن و شادی پرداختند. حتی این جشن به سطح شهر و مسیر‌های منتهی به ورزشگاه کشیده شده است.

اشکان دژاگه امروز همچنین بعداز بازی خوبی که داشت موقع تعویضش به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

در نیمه دوم این دیدار بین مهدی شیری و فورچونه درگیری لفظی به وجود آمد.

پایان مسابقه پرسپولیس-تراکتور/آغاز جنجال بیرانوند

علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.

فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از روز گذشته در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه تراکتور هم به دلیل این کار ناپسند بیرانوند از این دروازه بان پرسپولیس با فیلمی که موجود است به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درحالی این کار را انجام داده که فصل گذشته بعد از برخورد بدش با سرباز نیروی انتظامی و هل دادن او سوژه شده بود و حتی از سوی کمیته انضباطی با جریمه و محرومیت روبرو شد و بازی اول فصل جدید سرخپوشان را هم از دست داد.

به نظر می رسد با این شکایت تراکتور جریمه سنگینی در انتظار این بازیکن باشد و این بار کمیته انضباطی جرایم سنگین تری را برای او در نظر بگیرد.

بیرانوند:می خواهند محرومم کنند

علیرضا بیرانوند دروازه‌ بان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین  تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی افراد می‌خواهند با محروم کردم من در بازی‌های بزرگ نتیجه بگیرند.

مطالب مرتبط : استاد حاشیه سازی

او در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس تا سال ۱۴۰۲ گفت: جلسه‌ای با انصاری فرد مدیرعامل باشگاه داشتم و قراردادم را ۴ سال دیگر با پرسپولیس تمدید کردم.

بیرانوند بیان کرد: خیلی ناراحت شدم که روز گذشته فیلمی از من در جریان بازی مقابل تراکتور بیرون آمد. الان هجوم آوردند که من را محروم کنید. نباید این موضوع را بزرگ و شخصیت یک نفر را خرد کنیم.

او خاطرنشان کرد: من با خنده می‌گویم نیازی نیست که هجوم بیاورند تا من را محروم کنند. من می‌گویم اگر لازم باشد مقابل فلان تیم بازی نمی‌کنم.

دروازه بان تیم ملی گفت: هواداران تراکتور فصل گذشته من را تشویق کردند و من از آن‌ها تعریف کردم. برخی افراد می‌خواهند من را روبرو هواداران تراکتور قرار بدهند. در صحنه‌ای من دستم را برای هواداران پرسپولیس مشت کردم که اعلام کنم با قدرت کار را ادامه می‌دهیم. اگر افرادی تصور می‌کنند که من به آن‌ها بی احترامی کردم عذرخواهی می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

همه حاشیه های بیرانوند

علیرضا بیرانوند بازیکن عجیبی است؛ او در 4 فصلی که در پرسپولیس حضور داشته شاید به اندازه تمام دروازه بان های سابق پرسپولیس با هواداران این تیم درگیری داشته و یا به نحوی برای پرسپولیس حاشیه درست کرده است؛ در ادامه به برخی حواشی این دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در چند سال گذشته نگاهی انداخته ایم؛

بیرانوند در این سالها نشان داده از رویه با ثباتی در رفتار خود با دیگران برخوردار نیست و پیرو رفتارهای هیجانی خود بعداً از کرده پیشمان می شود و مجبور به تغییر صحبت خود می شود. او که تا قبل از پیوستن به پرسپولیس از علاقه خود به استقلال از دوران کودکی صحبت کرده بود اما به یکباره تغییر موضع داد و به رنگ قرمز درآمد و با صحبت های گاه و بیگاه خود در شبکه های اجتماعی بارها سوژه به دست رسانه ها و هواداران تیم رقیب داد تا اینکه هواداران پرسپولیس نیز به دلیل برخی بی اخلاقی ها از جانب این دروازه بان خسته شده اند و اعتراض خود نسبت به برخی رفتارها و صحبتهای او را به شکل علنی در بازی پدیده اعلام کردند. در ادامه گذری داشته ایم به برخی صحبتهای عجیب بیرانوند در طول دو سال گذشته ….

پرسپولیس تا 10 سال گلر نمی خواهد

13 دی ماه سال 94 علیرضا بیرانوند اولین کلید حواشی را زد..

ایمان صادقی تا آستانه پیوستن به خونه به خونه بابل پیش رفته است و سوشا مکانی هم در بازداشت است تا پرسپولیس رسما دروازه بان نداشته باشد! در این شرایط دروازه بان ملی پوش نفت، یک گزینه ایده آل برای پرسپولیس محسوب می شود. ماجرا وقتی جالب تر می شود که خود بیرانوند هم برای پرسپولیسی شدن تمایل نشان می دهد.

علیرضا بیرانوند درباره احتمال حضورش در پرسپولیس می گوید: هر بازیکنی دوست دارد جایی برود که دیده شود. من هم همینطور هستم و دوست دارم به تیم های بزرگ بروم اما با نفت تهران قرارداد دارم و پرسپولیس باید با نفت تهران صحبت کند و رضایت مرا بگیرد. امیدوارم دو تیم با هم کنار بیایند و این اتفاق بیفتد.

بیرانوند ادامه داد: خودم دوست دارم به پرسپولیس بروم. دوست دارم جایی بروم که دیده شوم. نفت تهران برایم خیلی زحمت کشیده و آقای قنبرزاده در حقم پدری کرده؛ الان ۱۰- ۱۲ سال است در نفت تهران هستم و چون دوست دارم لژیونر شوم و سالها در تیم ملی بازی کنم باید جایی باشم که دیده شوم. اگر به پرسپولیس بروم دنبال حاشیه نیستم و دوست دارم با آرامش کار کنم. اگر دنبال حاشیه بودم در هفده سالگی ازدواج نمی کردم اما زود ازدواج کردم چون دوست داشتم سالم زندگی کنم و پیشرفت کنم.

بیرانوند در مورد احتمال درگیری اش با سوشا مکانی در پرسپولیس هم گفت: من با سوشا مشکلی ندارم اما فکر نمی کنم اگر به پرسپولیس بروم سوشا در این تیم بماند. حتی شنیده ام ممکن است من و سوشا با هم معاوضه شویم اما در نهایت همه چیز بین قنبرزاده و طاهری خواهد بود و آنها تصمیم می گیرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون دوست دارم جایی باشم که دیده شوم.

بی غیرتم دیگر در پرسپولیس نمی مانم

www.titrebartar.com

 

نهم اردیبهشت 96 دومین مصاحبه جنجالی بیرانوند و حواشی آن..

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بعد از دیدار با ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: با وجود ۵ سال قرارداد با پرسپولیس، بازی با الوحده آخرین بازی من برای پرسپولیس است و نمی دانم در مورد شعار هواداران چه بگویم.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در ادامه درباه شعار های تماشاگران که بازیکنان را بی غیرت می نامیدند، گفت: این بی غیرتا در پرسپولیس توانستند رکوردی را ثبت نمایند و آن این بود که در خانه هیچ شکستی را نپذیرفتیم. بی غیرت قهرمان لیگ نمی شود، بی غیرت آقای گل نمی شود، بی غیرت با اقتدار قهرمان لیگ نمی شود ، بی غیرت کمترین گل خورده لیگ ایران را ندارد، بی غیرت بهترین پرسپولیس تاریخ باشگاه را نمی سازد. همه ی اینها نشان می دهد بازیکنان می بی غیرتند! به عنوان یک بازیکن بی غیرت که بعد از ۱۰ سال بهترین قهرمانی را برای پرسپولیس آوردیم، بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله را داشتیم اعلام می کنم که فصل آینده در این تیم حضور ندارم.

وی ادامه داد : من می خواهم به آقای طاهری بگویم که تا کنون ۵۵ درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و اینکه می گویند ۸۰ درصد اصلا صحیح نیست.

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی آوردیم که هواداران پرسپولیس خواب آن را نمی دیدند. ترجیح می دهم با وجود قرارداد ۵ ساله با پرسپولیس دیگر در این تیم حضور نداشته باشم.

سربازی بیرانوند

سربازی بیرانوند

 

نهم آبان 96 اوج حاشیه های بیرانوند شروع شد...

علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. نیاز داشتیم قبل از تعطیلات بتوانیم یک برد شیرین کسب کنیم که در تعطیلات اعتماد به نفس خوبی داشته باشیم.

او درباره شکست دادن تیم علی دایی گفت: جدا از این که علی آقا از فوتبالیست‌های خوب ایران، آسیا و جهان است، تیم خوب و جوانی داشت و ما را اذیت کردند. توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ببریم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال جدای‌اش از پرسپولیس در نیم فصل و رفتن به سربازی گفت: من متاهل هستم و دو بچه دارم و سربازی من کوتاه خواهد بود. با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به خاطر جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است.

بیرانوند در واکنش به این که اگر او برود، پرسپولیس نمی‌تواند دروازه‌بان دیگری را به خمدت بگیرد، گفت: من به فکر خودم هستم. باید به فکر آینده‌ام باشم. جام جهانی هم در پیش است. بازی کردن در این مسابقات آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌خواهم با تلاش زیاد در ترکیب قرار بگیرم و دیده شوم. من تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانم درسم را ادامه دهم اما برای آینده بهتر این کار را می‌کنم.

علیرضا بیرانوند خطاب به هواداران پرسپولیس : هیس!

هیس علیرضا بیرانوند

 

20 روز بعد از ماجرای سربازی بیرانوند این بار علی بیرو با هواداران ساز ناسازگاری کوک کرد...

دروازه بان پرسپولیس در واکنش به شعار بی وقفه هواداران و تشویق احمدرضا عابدزاده و بوژیدار رادوشویچ واکنش های عجیبی نشان داد.
به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پیش بینی میشد که امشب جو ورزشگاه علیه بیرانوند باشد و برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس، در حمایت از او و برای آرام کردن جو پست هایی منتشر کرده بودند اما سرانجام، پرسپولیسی ها علیه دروازبان تیمشان شعارهایی سر دادند.

داستان از زمانی شروع شد که او برای گرم کردن وارد زمین شد اما برخلاف همیشه، صدای هیچ تشویقی به گوش نرسید و تماشاگران با بی توجهی تمرین دروازبانشان را تماشا کردند. حتی از برخی سکوها صدای هوکردن و تشویق رادوشویچ به گوش رسید.

اما در اواسط نیمه دوم هواداران پرسپولیس احمدرضا عابدزاده را هم تشویق کردند و بعضا شعارهایی علیه علیرضا بیرانوند سردادند تا او پس از مهار یک شوت در دو مرحله، انگشت خود را به نشانه سکوت، مقابل دهانش قرارداد و به نوعی هواداران تیمش را تشویق به سکوت کرد.

خبرنگار: امیرحسین بذلی



+ 24
مخالفم - 19
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری