پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۹ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸
۷
۱
نسخه چاپی

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر ترکیه ای+ عکس ها

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر ترکیه ای+ عکس ها
ایلایدا علیشان از جمله بازیگران ترکیه ای است که در فیلم هایی که بازی کرده است توانسته مخاطب خود را جذب کند.

به گزارش تیتربرتر؛ ایلایدا علیشان بازیگر جوان ترکیه ای است که با سن کم توانسته بازی های قابل قبولی اجرا کند.

ایلایدا علیشان بازیگر

ایلایدا علیشان بازیگر
ایلایدا علیشان بازیگر

 

ایلایدا علیشان (به ترکی ilayda Alişan) متولد ۱۱ دی ۱٣٧۴ در استانبول است که اخیرا با نقش آکشین در سریال معروف گودال، توجه بینندگان را به خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی ایلایدا علیشان بپردازیم. 

تحصیلات ایلایدا علیشان 

ایلایدا فارغ التحصیل دبیرستان بهچت کمال چاغلار استانبول می باشد.  ایلایدا که از کودکی به بازیگری علاقمند بود، پس از ثبت نام در آژانس مدلینگ و بازیگری اربک، شروع به بازی در آگهی های تبلیغاتی کرد و در نهایت پیشنهاد بازیگری بسیاری دریافت نمود.   

آغاز کار حرفه ای ایلایدا علیشان

ایلایدا علیشان برای اولین بار با سریال Bir Cocuk Sevdim در سال ٢۰۱۱ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال هایی همچون دزد قلب و اسم من گلپری است به هنرنمایی پرداخت. از بازیگران سریال گلپری می توان به آیچا بینگول، ایلکر کیزماز، اکین مرت کوچ و میرای آکای اشاره کرد. ایلای پس از این سریال، در سریال سرای گنجشک حاضر شد و در کنار افرادی همچون سونگول اودن، مرت فیرات و علیجان یوجسوی به ایفای نقش سینم پرداخت. ایلایدا عالیشان در سال ٢۰۱٧ با نقش آکشین در سریال گودال حاضر شد.   

 از بازیگران این سریال می توان دیلان چیچک دنیز، آراس بولوت اینملی، پریهان ساواش، ارجان کسال، مصطفی اوستونداغ و ارکان کولچاق کوستندیل را نام برد. بازی اخیر ایلایدا علیشان مربوط به سریال قهرمان در سال ٢۰۱٩ است. 

همسر ایلایدا علیشان 

ایلایدا مجرد است. او اخیرا با فردی دیده شده است که مشخصات وی در دسترس نیست. 

رنگ چشم، قد و وزن ایلایدا علیشان 

رنگ چشم ایلایدا آبی، قد ایلایدا ۱.۵٨ سانتی متر و وزن او ۴٨ کیلوگرم است. 

بازی ایلیدا الیشان در نقش اِلا در سریال معصومیت

معصومیت (به ترکی استانبولی: Masumiyet) یک مجموعه تلویزیونی ترکی با بازی ایلایدا الیشان، سرکای توتونجو و دنیز چاکیر است.

خلاصه داستان

دختری ۱۹ ساله که با عاشق شدن مردی زندگی خودش و خانواده اش را تغییر می‌دهد. الا عاشق «ایلکر» مدیرعامل ۳۵ سالهٔ شرکت پدرش می‌شود. او زندگی مادرش بهار، خودش و خانواده اش را با این عشق تغییر می‌دهد. ایلکر نامزدی دارد که ۶ سال است باهم رابطه دارند، «ایرم» نامزد ایلکر و همچنین مادر ایلکر از رابطهٔ الا و ایلکر آگاه می‌شوند و …

بازیگران

  • ایلیدا الیشان در نقش اِلا
  • سرکای توتونجو در نقش ایلکر
  • دنیز چاکیر در نقش بهار
  • دنیز ایشین در نقش ایرم
  • هولیا اوشار در نقش هاله
  • مهمت اسلانتوق در نقش هارون

معروفیت ایلایدا علیشان

معروفیت ایلایدا علیشان
معروفیت ایلایدا علیشان

 

ایلایدا علیشان، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزین ترکیه در سال ۲۰۱۱ با سریالی به نام “بیرکوک سودیم”اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را به دست می آورد و بسیار مورد توجه قرار می گیرد تا اینکه پیشنهادات بازیگری دیگری را نیز برای تلویزیون ترکیه به دست می آورد. سریال دزد قلب و سریال اسم من گلپری است، از جمله آثار علیشان در سال های اول بازیگری حرفه ای اش هست.

مطالب مرتبط:

بازی ایلایدا علیشان بازیگر سریال گنجشک

پس از سال ها بازیگری در زمینه حرفه ای، پیشنهادی برای بازی در سریال گنجشگ دریافت می کند که بازی در این سریال را می توان نقطه عطفی در کارنامه هنری وی دانست.

او در این سریال در کنار بازیگران به نام دیگری همچون، بازیگر ترک تبار معروفی است که در یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۴ در استانبول به دنیا آمده است که با بازی در سریال ترکیه ای “گودال” توانسته به شهرت برسد و تبدیل به بازیگر شناخته شده ای شده است.

شهرت ایلایدا علیشان با بازی در سریال گودال

سریال گودال نام یک سریال تلویزیونی معروف ترکی است که در سال ۲۰۷۱ تولید شده است و حالا در بسیاری از کشورها طرفداران زیادی دارد. از جمله بازیگران این سریال ترکی، ایلایدا علیشان می باشد که توانسته با بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کند و فراتر از سینما و تلویزیون ترکیه شنخته شود. سونگول اودن، مرت فیرات و علیجان یوجسوی از جمله دیگر بازیگران شناخته شده این سریال می باشند.

در خصوص ازدواج ایلایدا علیشان شایعات زیادی وجود دارد اما وی تا کنون ازدواج نکرده است و چنانچه خبری از ازدواج رسمی ایشان داشته باشیم، این خبر را در همین مطلب با شما نیز در میان خواهیم گذاشت.

البته نا گفته نماند که مدتی است آیلایدا با فردی در رابطه هست اما مشخص نیست که عمق این رابطه چقدر است و آیا به ازدواج ختم خواهد شد یا خیر!

پیج اینستا ایلایدا علیشان بازیگر ترک

ایلایدا نیز مانند دیگر افراد در فضای مجازی فعالیت دارد و حالا بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد و پست هایی را با حال و هوای زندگی شخصی و کاری اش منتشر می کند که می تواند برای هواداران اش جذاب باشند.

شما می توانید پیج اینستا ایلایدا را از طریق آیدی ilaydalisan دنبال کنید.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 7
مخالفم - 3
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
us
+0
unlike
-0
... ۰۲/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۰
پاسخ
comments دوست دارم تو سریال معصومیت عالی بازی میکردم
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری