پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش ایرینا در سریال مردم معمولی کیست؟

بازیگر نقش ایرینا در سریال مردم معمولی کیست؟
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال مردم معمولی می پردازیم.

تیتربرتر؛ مردم معمولی مجموعه سیت کام در نمایش خانگی ساخت کشور ایران به کارگردانی و تهیه‌کنندگی و بازیگری رامبد جوان، محصول سال ۱۴۰۰ است که هر هفته شنبه ها و پنجشنبه ها از فیلیمو پخش شده و در خدمت عموم قرار می گیرد. یکی از بازیگران این فیلم غزل شجاعی است که نقش ایرینا را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش ایرینا در سریال مردم معمولی

بیوگرافی بازیگر نقش ایرینا در سریال مردم معمولی
بیوگرافی بازیگر نقش ایرینا در سریال مردم معمولی

 

غزل شجاعی متولد 23 شهریور 1373 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

ازدواج غزل شجاعی

ازدواج غزل شجاعی
ازدواج غزل شجاعی

 

غزل شجاعی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت هنری غزل شجاعی

شروع فعالیت هنری غزل شجاعی
شروع فعالیت هنری غزل شجاعی

 

غزل شجاعی تجربه بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار را دارد. این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.

غزل شجاعی بازیگر جدیدی که قرار است به عنوان دختر خانواده پوردّوّرانی ایفای نقش کند، به تازگی به جمع بازیگران سریال ۸۷ متر پیوست.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»، داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی را روایت می کند که بدنبال خرید خانه ای از یک کلاهبردار ماجراهایی را خلق می کنند. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران ، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری‌زاده و غزل شجاعی از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند.

نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» نوشته محمد چرمشیر و با نگاهی آزاد به داستان «اسکار و خانم صورتی» نوشته اریک امانوئل اشمیت است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اسکار، کودک ۱۰ ساله‌ای است که جواب سوال های زیادی را نمی داند. او در واپسین روزهای زندگیش میان خواب و بیداری با مامان صورتی آشنا می‌شود…

این نمایش پیش از این در جشنواره گلوبن فرایبورگ آلمان و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اصفهان روی صحنه رفته است. لیلی رشیدی و غزل شجاعی در «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» به ایفای نقش پرداختند.

مطالب مرتبط:

بازی غزل شجاعی نقش ایرینا فیلم مردم معمولی

بازی غزل شجاعی نقش ایرینا فیلم مردم معمولی
بازی غزل شجاعی نقش ایرینا فیلم مردم معمولی

 

غزل شجاعی در سریال نمایش خانگی مردم معمولی در کنار بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، کمند امیرسلیمانی، لیلی رشیدی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم‌رودی و ... نقش ایرینا را بازی می کند.

غزل شجاعی بازیگر جوان و مستعد تئاتر به سریال «مردم معمولی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان پیوست.

همزمان با ادامه پخش سریال «مردم معمولی» صفحه رسمی این سریال با انتشار ویدئویی از بازیگر جدید این سریال رونمایی کرد.

این بازیگر جوان که از ۱۵سالگی در تئاتر حضوری فعال داشته، در نقش دختر بردیا -با بازی رامبد جوان- به تیم بازیگران سریال «مردم معمولی» اضافه شده است.

بازی غزل شجاعی نقش ایرینا فیلم مردم معمولی
بازی غزل شجاعی نقش ایرینا فیلم مردم معمولی

 

غزل شجاعی در نمایش‌های «رویای یک شب نیمه تابستان» به کارگردانی مصطفی کوشکی، «وقت ناهار» به کارگردانی رضا بهاروند، «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی و «روز پزشک» به کارگردانی فرزام رنجبر روی صحنه رفته است و تجربه بازی در سریال «۸۷متر» به کارگردانی کیانوش عیاری را هم در کارنامه دارد.

معرفی سریال مردم معمولی

معرفی سریال مردم معمولی
معرفی سریال مردم معمولی

 

سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان دیگر سریالی است که پخش آن در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. «مردم معمولی» نخستین تجربه کارگردانی رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی است که یک کمدی موقعیت است و پیش بینی می‌شود با استقبال مخاطبان همراه شود.

«مردم معمولی» یک مجموعه دنباله‌دار کمدی است که در ۱۰۰ قسمت با میانگین زمان هر قسمت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه تولید می‌شود. مجموعه‌های دنباله‌دار سال‌هاست که در کشورهای متعدد و متناسب با فرهنگ هر کشور تولید و عرضه می‌گردد. این مجموعه‌ها در قالب‌های طنز، داستان‌های خانوادگی، پلیسی و… مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

«مردم معمولی» پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش می‌شود.

رامبد جوان این روزها علاوه‌ بر پیش‌تولید فصل هفتم «خندوانه» که از اواخر بهمن پخش می‌شود، مشغول تولید یک مجموعه جدید به نام «مردم معمولی» است. این مجموعه که قرار است در 100 قسمت تولید و پخش شود، این روزها مرحله پیش‌تولید خود را سپری کرده است.

 مرحله تولید و ضبط «خندوانه» و «مردم معمولی» با هم در یک زمان صورت می‌گیرد و رامبد جوان برای نخستین‌بار در طول ضبط «خندوانه»، پروژه دیگری را هم در دست تولید دارد.

اسامی بازیگران سریال مردم معمولی

اسامی بازیگران سریال مردم معمولی
اسامی بازیگران سریال مردم معمولی

 

سریال «مردم معمولی» هر هفته شنبه و پنجشنبه در فیلیمو منتشر می‌شود و رامبد جوان، شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، الناز حبیبی، خاطره اسدی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، شادی کرم رودی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی، غزل شجاعی دیگر بازیگران این سریال کمدی هستند.

خلاصه داستان سریال مردم معمولی

بردیا برازنده صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی، ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، باربارا برازنده است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می‌کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

رامبد جوان در این باره گفت: در «مردم معمولی» با کار شلوغ و پربازیگری مواجه هستیم که فقط یکی از کاراکترهای آن، یک زوج افغان هستند که برخلاف نمایشی که تاکنون از افغان‌ها در تلویزیون و سینمای ما شده، این زوج در مقام یک روشنفکر، در یک کافه‌گالری حضور دارند و کلی اتفاق‌های جالب و بامزه برای آنها و افرادی که به این مکان مراجعه می‌کنند رخ می‌دهد که چاشنی این برنامه خواهد بود.        

عوامل فیلم مردم معمولی

 توسعه‌دهنده: پویا مهدوی زاده،  خسرو نقیبی، نویسنده : پویا مهدوی زاده، زهرا افشار، خسرو نقیبی، وحید منتظری، آرمان صبوری، کارگردان: رامبد جوان

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری