پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۲۱
۲۳
۰
نسخه چاپی

ست جدید 2020 چکمه با شلوار

ست جدید 2020 چکمه با شلوار
اگر شما هم به دنبال زیبا بودن ، شیک بودن و متفاوت بودن از دیگران هستید باید طریقه ست کردن لباس هایتان را بدانید در تیتربرتر به طرز ست کردن چکمه و شلوار پرداخته ایم با ما همراه باشید.

چکمه یکی از اکسسوری های زمستانی است که اگر بدانید آن را چگونه باید ست کنید، می توانید یک فرد خوش تیپ باشید. برای دانستن این نکات با ما همراه شوید.

با وجودی که هنوز چکمه‌های خیلی بلند و خیلی پاشنه‌دار عنوان محبوب‌ترین را حفظ کرده‌اند، اما انواع متفاوتی از چکمه وجود دارد. از چکمه‌های چرمی چسبان بلند بگیر تا نیم‌بوت‌های شبیه کفش مردانه و حتی چکمه‌ای اسکیمویی که پارسال مد شده بود. چه قصد خریدن یکی از این انواع چکمه را دارید و چه چکمه پارسالی را باید از ته جاکفش خارج کنید، بد نیست بدانید که چه چکمه‌ای را با چه شلواری باید پوشید.

با جین تیره چسبان چی بپوشم؟

این راحت‌ترین انتخاب است. با یک شلوار جین چسبان می‌توانید همه انواع چکمه را بپوشید.

 

با شلوار روشن چسبان چی بپوشم؟

چکمه بلند نپوشید. چکمه‌ها اغلب در رنگ‌های تیره تولید می‌شوند. بنابراین پوشیدن یک شلوار روشن با چکمه بلند تیره، پاهای شما را به دو قسمت تقسیم می‌کند که معنایش این است که شما کوتاه‌تر به نظر می‌رسید. به جایش پوشیدن یک نیم‌چکمه کوتاه، این مشکل را حل می‌کند.

بیشتر بخوانید: لاکچری ترین بوت های پاییز و زمستان 98

با شلوار رنگی رنگی چسبان چی بپوشم؟

ساپورت‌های طرح‌دار یا احیانا شلوارهای استرچ گل‌گلی با چکمه‌های بلند خوب نمی‌شوند. یک چکمه بلند ساده کاری می‌کند که قسمت طرح‌دار شلوار فقط از بالا تا زانو باشد که آن را بیشتر شبیه یک شلوارک گل‌گلی می‌کند و آدم را یاد لباس خانه می‌اندازد! پس اگر طرح‌دار می‌پوشید، سراغ چکمه‌های خیلی بلند نروید.

با دامن یا مانتوی زیر زانو چی بپوشم؟

نه، این یکی را هم برای چکمه‌های بلند نساخته‌اند. اگر دامن یا مانتوی زیر زانو پوشیده‌اید، پوشیدن یک چکمه تا بالای زانو شما را حسابی کوتاه نشان می‌دهد. چکمه بلند را بگذارید برای مانتوی کوتاه بالای زانو؛ طوری که فاصله‌ای بین بالای چکمه و پایین مانتو وجود داشته باشد.

کفش پاشنه بلند مشکی

این کفش نه قدیمی می شود و نه از مد می افتد. لازم است هر خانمی یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی داشته باشد. این کفش را می توانید در همه مناسبت ها با پیراهن شب یا شلوار بپوشید.

برای لباس شب کفش های مشکی که ساتن یا مخمل یا جیر هستند شیک تر از کفش های چرم هستند. پاشنه کفش را متوسط تا بلند انتخاب کنید تا جایی که در عین شیک بودن در آن راحت باشید. این اندازه معمولا بین ۵ تا ۱۰ سانتیمتر است.

کفش رنگ خنثی

اگر می خواهید کفشی داشته باشید که با هر چیزی ست شود، حتما یک جفت کفش به رنگ خنثی (نه سفید) در مجموعه کفش خود داشته باشید. بهترین مدل این کفش ها، کفش های کلاسیک است که در هر فصل و هر سالی مد است.

کفش تخت مجلسی

شاید کفش تخت داشته باشید که با شلوار جین مناسب باشد اما با لباس های مجلسی تر خیر. اگر می خواهید کفش شما ساده و خسته کننده نباشد، کفش هایی با رنگ ها و طرح های خاص پیدا کنید. اما کفش های تخت و ساده با هر چیزی راحتتر ست می شوند.

بیشتربخوانید: لاکچری ترین کفش های پاییز امسال

کفش پاشنه کوتاه مشکی

یک جفت کفش پاشنه کوتاه مشکی و راحت برای هر خانمی الزامی است. این کفش ها مناسب زمانی است که صندل یا کفش پاشنه بلند زیادی رسمی یا نامناسب هستند، مانند جلسه کاری یا مراسم ختم.

این کفش ها با هر چیزی ست می شود و پاشنه کوتاه آن موجب راحتی بیشتر می شود. اگر دوست دارید می توانید پاشنه بلندتر بپوشید اما برای کفش های پاشنه کوتاه بهتر است سراغ پاشنه بلندتر از ۷ سانتیمتر نروید.

کفش کتانی راحت

انتخاب با شماست که کتانی از چه مدل و رنگی باشد اما هر خانمی باید یک جفت کفش کتانی داشته باشد (آموزش رنگ آمیزی کفش اسپرت).

کفش پاشنه بلند متالیک

برخی موقعیت های رسمی هست که کفش مشکی برایشان مناسب نیست. در چنین مواقعی یک جفت کفش متالیک می تواند مناسب باشد. این کفش ها می توانند جلوباز یا صندل باشند، فرقی نمی کند. کفش پاشنه بلند متالیک با رنگ های خنثی، سفید و رنگ های شاد و همچنین مشکی به خوبی ست می شود.

کفش یا بوت پاشنه دار رسمی

برای وقعیت های رسمی، داشتن کمی پاشنه کفش خوب است. بوت، صندل یا کفش هایی پیدا کنید که کمی پاشنه داشته باشند تا حتی با شلوار جین هم شیک باشد. یادتان باشد راحتی حرف اول را می زند.

بوت بلند

چه بوت پاشنه بلند رسمی باشد یا بوت گرم و راحت، هوای سرد فصل استفاده از بوت است. بسته به مدل بوت هر لباسی که با آن می پوشید از جمله پیراهن یا شلوار جین بسیار زیبا می شود.

بیشتربخوانید: بوت های مد روز پاییز 98

با شلوار برمودا چی بپوشم؟

اگر شلوار برمودا برود زیر چکمه بلند، دیگر چه اهمیتی دارد که برمودا باشد یا بلند؟! پس با برمودا فقط چکمه کوتاه بپوشید.

با ساپورت بافت چی بپوشم؟

ساپورت‌های ضخیم بافت که اغلب هم با طرح‌های زمستانی و کریسمس-طور در بازار هستند، جان می‌‌دهند برای پا کردن چکمه‌های اسکیمویی. فقط اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که اصولا از برف و سرما خبری نیست، بی‌خیال این تیپ شوید! ممکن است در هر قدم کسانی باشند که به‌تان کمی برف و سرما تعارف کنند.

با شلوار پاچه‌گشاد چی بپوشم؟

شلوار پاچه‌گشاد یعنی دیگر آن زیر معلوم نیست؛ چون قطعا نمی‌شود همه آن پاچه‌ی گشاد را داخل یک چکمه چسبان چپاند. بهترین کار این است که چکمه‌های حسابی پاشنه‌بلندتان را بگذارید برای زیر شلوارهای پاچه‌گشاد. به شرطی که شلوارتان کوتاه نباشد، این طوری خیلی هم بلندتر به نظر می‌رسید. (البته راه رفتن در برف با این چکمه‌ها نیاز به یک دوره جدی کارآموزی دارد.

با ساپورت مشکی چی بپوشم؟

از بهترین انتخاب‌هاست. می‌توانید هر چکمه‌ای را با این تیپ ست کنید. چه نیم‌چکمه بپوشید، چه چکمه بلند، و چه چکمه اسکیمویی با این تیپ خوب می‌شود. اگر چکمه‌تان را سیاه با کمی زیورآلات (مثلا سگک‌های نقره‌ای) انتخاب کنید، هم پاهایتان کشیده و بلندتر به نظر می‌رسند، هم با هر رنگی از مانتو و روسری ست می‌شوند.

چکمه های بلند مناسب زمستان و پاییز هستند ، اجازه می دهند که شما لباس و دامن کوتاه را در این فصل به تن کنید. این نوع چکمه ها برای زمانی که هوا گرم شد اصلا مناسب نیستند و تنها شاید بتوان در هوای بارانی آن را پوشید، اما برای آب و هوای گرم مناسب نیستند.

اگر یک استایل لاغری دارید فکر می کنم پوشیدن یک لباس تنگ و این نوع چکمه ها شما را کشیده تر و خوش اندام تر نشان دهد.

در پایان نباید از دیدن تعداد زیاد کفش خانومها تعجب نکنید و مطمئن باشید که فکر و سلیقه ی خاصی در خریدشون بوده. عمدتا آقایون دغدغه ی ذهنی خانومها برای ست کردن و هماهنگی بین کفش ها و لباس هارو درک نمی کنند، در حالی که خانم ها از داشتن رنگ ها و مدل های مختلف اونها واقعا لذت میبرند.امیدواریم از مطالب ذکر شده استفاده کرده باشید..

نویسنده : مریم بالوی فیلی



+ 23
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری