پنج شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴

پردیس پورعابدینی در فیلم سینمایی بی مادر کیست؟

پردیس پورعابدینی در فیلم سینمایی بی مادر کیست؟
پردیس پورعابدینی به جمع بازیگران «بی‌مادر»، نخستین فیلم سینمایی سیدمرتضی فاطمی پیوست، در ادامه بیشتر با این بازیگر آشنا می شویم.

به گزارش تیتربرتر؛ پردیس پورعابدینی به ترکیب بازیگران فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی اضافه شد تا پس از حضور در سریال «آقازاده» شبکه نمایش خانگی و معرفی به عرصه هنر، برای نخستین بار در «بی‌مادر» ایفای نقش شخصیت اصلی یک اثر سینمایی را تجربه کند.

بازی پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر

بازی پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر
بازی پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر

پردیس پورعابدینی به ترکیب فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی، اضافه شد تا پس از درخشش در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» و معرفی به عرصه هنر، در «بی‌ مادر» برای نخستین بار ایفای نقش شخصیت اصلی یک اثر سینمایی را تجربه نماید.

پیش از این حضور امیر آقایی، پژمان جمشیدی و آناهیتا درگاهی در نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی قطعی شده بود. «بی‌مادر» طی روزهای آتی در تهران کلید می‌خورد و به زودی ترکیب سایر بازیگران و عوامل پشت دوربین آن معرفی خواهند شد. این فیلم سینمایی که در «کانون فیلم نسیم» تولید می‌شود، خود را برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

بیوگرافی پردیس پورعابدینی
بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

نام اصلی : پردیس پورعابدینی

متولد : 22 فروردین 1379 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

سال های فعالیت : 1398 تاکنون

قد : 173 سانتیمتر

پردیس پورعابدینی حدودا از سال 1397 هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد.

نحوه بازیگر شدن

نسیم ادبی بازی او را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود، دید و برای حضور در نمایش «قصه ظهر جمعه» انتخابش کرد. نمایش «قصه ظهر جمعه» اوایل تابستان سال 1398 به کارگردانی نسیم ادبی اجرا شد.

اولین سریال

پردیس پورعابدینی در سال 1399 با سریال آقازاده در نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا به دنیای سریال ، سینما و تصویر معرفی شد.

ماجرای انتخاب و تست بازیگری

بهرنگ توفیقی برای دیدن نمایش خانم ادبی در تئاتر با پردیس پورعابدینی آشنا شد و تصمیم به انتخاب وی برای سریال جدیدش کرد و از او خواست تا برای تست گریم به دفتر ایشان برود. اولین کار درخشان خانم عادین در سریال آقازاده رغم خورد و بازی در نقش مانلی و راضیه باعث محبوبیت وی در بین بینندگان شد.

بازیگران به نام زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداختند که عباتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است. خانم پورعابدینی نقش دختر ساده ای به نام راضیه را بازی می کند که آرزوهایش او را گرفتار باند مافیای اقتصادی و باند بازی آقازاده ها می کند، تبدیل به دختری به نام مانلی می شود که سبک زندگیش بسیار متفاوت می شود.

نقش مانلی مقدم در سریال آقازاده

نقش مانلی مقدم در سریال آقازاده
نقش مانلی مقدم در سریال آقازاده

در واقع این سریال اولین تجربه ی بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است. پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد ، نقش راضیه(مانلی مقدم) را بازی می کند.

مطالب مرتبط:

وضعیت ازدواج و اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی

 

وضعیت ازدواج و همسر پردیس پورعابدینی

خانم پردیس پورعابدینی مجرد و ازدواج نکرده است.

علایق و تفریحات

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد ، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است که شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد.

او در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود.

اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پیج اینستاگرامی پردیس پورعابدینی با 81.2k فالور به آدرس زیر فعال می باشد .

pardis.pourabedini

مصاحبه با پردیس پورعابدینی

مصاحبه با پردیس پورعابدینی
مصاحبه با پردیس پورعابدینی

پورعابدینی گفت: من در دبیرستان رشته تجربی می‌خواندم، اما دوست نداشتم در این رشته ادامه تحصیل بدهم. از دوران کودکی هنر را دوست داشتم. وقتی وارد آموزشگاه بازیگری آقای کیمیایی شدم تصمیم گرفتم کنکور هنر بدهم و بازیگری بخوانم. البته در این میان پروژه «آقازاده» پیش آمد، اما ان‌شاالله امسال وارد دانشگاه می‌شوم تا بازیگری بخوانم.

این بازیگر جوان با بیان اینکه می‌دانستم راه سختی را در پیش دارم و شاید به این زودی‌ها نتوانم به آن برسم، افزود: با این که به خاطر اجرای تئاتر و بعد هم سریال «آقازاده» نتوانستم از کلاس‌های آقای کیمیایی به طور کامل استفاده کنم، اما همان مقدار هم خیلی به من کمک کرد. همین آموزش‌ها باعث شد من بدانم باید چه کار کنم. آقای کیمیایی خودشان در دوره پیشرفته کلاس‌ها شرکت داشتند و متاسفانه من به خاطر اینکه سر کار رفتم نتوانستم در این دوره‌ها شرکت کنم. اما در دوره‌های ما هم مستقیم نظارت داشتند و یکسری از نکات را به من می‌گفتند.

شناخت گام به گام از «راضیه» و «مانلی»

پورعابدینی گفت: در ابتدای کار من فقط می‌دانستم دو شخصیت «راضیه» و «مانلی» در یک سری چیز‌های اساسی با هم فرق می‌کنند و هر چقدر داستان جلو می‌رود ممکن است با یکدیگر نقطه تلاقی داشته باشند. راستش در آغاز کاملاً گنگ بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد. با کمک آقای توفیقی هر چه کار جلوتر رفت، کاراکتر‌ها را شناختم. از اواسط کار، دیگر توانستم درباره نقش با کارگردان صحبت کنم. چون می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد. در این زمینه راهنمایی‌های آقایان توفیقی و عنقا خیلی تأثیر داشت. من وقتی وارد پروژه آقازاده شدم، شناخت چندانی از پدیده آقازاده‌ها نداشتم. خیلی چیز‌ها را در این سریال متوجه شدم.

وی عنوان کرد: یک سری از سکانس‌ها بود که واقعا به لحاظ حس فکر می‌کردم کم می‌آورم. سکانسی بود که با آقای تارخ نشسته بودیم. راضیه از زندان آمده بود و حالش خوب نبود. حاج رضا به او می‌گوید نگران نباش. همه چیز درست می‌شود. راضیه سرش را باید بالا بیاورد و بعد عذرخواهی کند و گریه کند. پلان‌ها را گرفتیم و حتی پلان آقای تارخ را هم گرفتیم. آخرین پلان مربوط به من بود.

من پایین را نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم الان واقعا حسم یاری نمی‌کند چطور باید گریه کنم. همان موقع آقای تارخ به من اشاره کردند که من به نگاه کن و من نگاه کردم و گفتند اصلا پلک نزن و فقط به من نگاه کن و به موقعیت و اتفاقاتی که افتاده است فکرکن. همان لحظه آقای تارخ گریه کرد و من اصلا انگار رفتم در یک دنیای دیگری و من هم گریه ام گرفت. خیلی این تمرین و تمرکز برای من ارزشمند بود.

بازیگر سریال آقازاده افزود: یک بار هم برای صدایم یک سری از سکانس‌ها را گرفتیم و بعد متوجه شدیم صدای من آنطور که باید نیست. باید کمی صدایم از دیافراگم بیرون بیاید و یک روز آقای توفیقی به من گفت آقای تارخ تو را کار دارد. رفتم و آقای تارخ با من تمرین کردند و کمک کردند من صدایم را از دیافراگم بیرون بدهم.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی