یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۱:۵۲

ماجرای آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ+فیلم

ماجرای آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ+فیلم
آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ به زودی منتشر خواهد شد.

تیتربرتر: ساشا سبحانی آقازاده معروف اینستاگرامی که به تازگی به عرضه موسیقی نیز پا گذاشته است پس از انتشار موزیک های سطح پایین و مبتذل حالابه گفته وی آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ رپر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی  به زودی منتشر خواهد شد.

ماجرای آهنگ ساشا سبحانی با اسنوپ داگ

ماجرای آهنگ ساشا سبحانی با اسنوپ داگ
ماجرای آهنگ ساشا سبحانی با اسنوپ داگ

امروز خبر آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ در فضای مجازی منتشر شد ماجرا از آن قرار بود که ساشا سبحانی خواننده ایرانی که با لایو های مبتذل و انتشار تصاویری از زندگی لاکچری اش به شهرت رسیده است با انتشار یک ویدیو از همکاری با اسنوپ داگ رپر آمریکایی خبر داد.او در این ویدیو گفت:

حالتون چطوره یه خبر جدید براتون دارم یه موزیک جدید ولی این دفعه با اسنوپ داگ، با اسنوپ داگ کارو بستم به زودی موزیکم با اسنوپ داگ میاد بیرون منتظر باشید.

اسنوپ داگ کیست؟

اسنوپ داگ کیست؟
اسنوپ داگ کیست؟

اما اسنوپ داگ کسی که به گفته ساشا سبحانی با او موزیک جدیدش را خوانده کیست؟ کَلوین کوردوزار بروداس جونیور (Calvin Cordozar Broadus, Jr) (زادهٔ ۲۰ اکتبر ۱۹۷۲) با نام هنری اسنوپ داگ (به انگلیسی: Snoop dogg) رپر، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده، بازیگر، شخصیت رسانه‌ای و تاجر آمریکایی است. او یکی از رپکن‌های صاحب نام در گنگستا رپ و ساحل غربی هیپ-هاپ است.

اسنوپ داگ در ۲۰ اکتبر سال ۱۹۷۲ در بیمارستان لوس آلتوس در لانگ بیچ ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او دومین فرزند پسر از سه فرزند خانواده‌اش بود. اسم او کَلوین کوردوزار بروداوس جونیور گذاشته شد. مادرش از همان کودکی او را با نام اسنوپی صدا می‌کرد و او نام اسنوپ داگی داگ را به‌عنوان نام هنری خود برگزید که بعدها به اسنوپ داگ تغییر کرد. او بعد از این که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، سه سال با پلیس به‌خاطر مواد مخدر و شرارت درگیر بود و پی‌درپی به زندان می‌افتاد. وی در این سال‌ها به خواندن رپ مشغول شد و با دوست خود، وارن جی، که برادر ناتنی دکتر دره بود، آهنگ‌های خود را به‌صورت غیرحرفه‌ای می‌ساختند. به این صورت بود که او با دکتر دره آشنا شد و آهنگ فیلم Deep Cover را با همدیگر ساختند. سپس آلبوم The Chronic هم با شراکت اسنوپ در بعضی آهنگ‌ها آماده شد.

اسنوپ داگ پدرش را وقتی که او سه ماه داشت به علت ترک خانواده از دست داد. بر اساس آزمایش دی ان ای که از اسنوپ داگ گرفته شد، نتیجه به این صورت بود که او در واقع ۷۴٪ آفریقایی ۲۶٪ آمریکایی است. همچنین او در سال ۲۰۰۹ میلادی به گروه امت اسلام پیوست.

مطالب مرتبط:

فعالیت های هنری اسنوپ داگ

فعالیت های هنری اسنوپ داگ
فعالیت های هنری اسنوپ داگ

اسنوپ داگ در نوامبر سال ۱۹۹۳ آلبوم داگی استایل را از استودیوی دِث رو رکوردز ارائه کرد. این آلبوم اولین آلبوم رپ بود که شماره یک جدول‌ها شد و رپ را از حالت سکون درآورد. آهنگ‌های What's My Name و Gin and Juice به ده برتر راه یافتند و آلبوم چندین ماه در جدول‌ها ماند. در ۱۹۹۴ هم در فیلم Murder Was the Case چند آهنگ اجرا کرد.

سپس او در سال ۱۹۹۶ آلبوم Doggfather را بیرون داد. این آلبوم بدون کمک دکتر دره ساخته شد، چون او قبلاً دِث رو رکوردز را ترک کرده‌بود. (این آلبوم را با کمک Daz و DJ Pooh ساخت) در سال ۲۰۰۰ هم آلبوم The Last Meal را ساخت. دکتر دره حدود ۴ سال بر روی آهنگسازی این آلبوم کار کرد. اسنوپ داگ در ماه می ۲۰۱۶ با آرش در موزیک Oh My God همکاری داشته‌است.

اسنوپ داگ در دورهٔ حرفه‌ای خود در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی بازی کرده‌است. او بازی‌کردن را از فیلم واش با دکتر دره و همین‌طور فیلم ترسناکِ استخوان‌ها در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. اسنوپ داگ همچنین در یکی از سری فیلم های scary movie در قسمت 5 نیز ایفای نقش کرده است.او همچنین در سال ۲۰۱۲ با رپر معروف، Wiz Khalifa در فیلم Mac and Devin Go To High School، که عاقبت به نمایش درآمد، بازی کرد. او همچنین به‌عنوان ساپورت بازیگر، یعنی نقش‌های دوم و سوم، در فیلم‌هایی همچون Half Baked, Training Day, Starsky & Hutch و Brüno بازی کرده‌است.

اسنوپ داگ همین‌طور در معروفترین مسابقات سالانهٔ کشتی کچ، WrestleMania XXIV سال ۲۰۰۸ نیز به‌عنوان خواننده حضور پیدا کرد که شور و هیجان فوق‌العاده‌ای به این بازی‌ها داد.

او همچنین در سه برنامهٔ تلویزیونی به نام‌های Doggy Fizzle Televizzle, Dogg after Dark و مستند Snoop Dogg’s Father Hood نیز حضور داشته‌است. او همچنین در اپیزودهایی از فیلم King of the Hill, Las Vegas, and Monk یک اپیزود از سریال Robot Chicken و همین‌طور ۳ قسمت از سریال One Life to Live شرکت داشته‌است. همین‌طور در سریال‌های The L Word, Weeds, Entourage, I Get That a Lot و The Price Is Right و همین‌طور YouTube video series, Epic Rap Battles of History حضور داشته‌است.او همین‌طور در مسابقات فری استایل رپ wild n out حضور داشته است.

ساشا سبحانی کیست؟

ساشا سبحانی کیست؟
ساشا سبحانی کیست؟

ساشا سبحانی متولد 1367 در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا می باشد. به گزارش سایت تفریحی و جذاب نازوب او که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می کند و راه و روش و شیوه زندگی خودش را ازخانواده اش جدا کرده است.

محمد ساشا سبحانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد، او پسر یکی از سفیران سابق ایران است که حالا بخاطر زندگی لاکچری اش معروف شده است به اولقب آقا زاده و ژن خوب داده اند !

پدر ساشا سبحانی کیست؟

پدر ساشا سبحانی کیست؟
پدر ساشا سبحانی کیست؟

احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا پدر ساشا سبحانی شاخ اینستاگرامی می باشد.

سبحانی سفیر پیشین ایران در ونزوئلا و مکزیک و همچنین مدیر کل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه است. او چهار سال در دورهٔ خاتمی و یک سال در دورهٔ احمدی‌نژاد سفیر ایران در ونزوئلا بود. احمدی‌نژاد یک سال پس از رسیدن به قدرت، او را برکنار کرد. متکی در سال ۱۳۸۶ او را به معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه منصوب کرد. در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ سفیر نمونه و در سال ۱۳۸۰ مدیر نمونه کشور شده‌است.

نظر ساشا در مورد آقازادگی

نظر ساشا در مورد آقازادگی
نظر ساشا در مورد آقازادگی

انتشار عکس های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس هایی از کربلا و مکه سوریه با عکس های شراب، روابط غیر اخلاقی، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد

ساشا می گوید : کسانی که دوستان نزدیک من هستند، می‌ دانند که من از 15 سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ ام

الان هم که دوبی هستم، زیر حمایت پدرم نیستم. همه می‌دانند نه پدرم به من پولی می‌دهد، نه تا به حال از پدرم پولی خواسته ام و نه حمایتم کرده است

من به خاطر این که قبلا در ونزوئلا زندگی می‌ کردم، آن جا مدرسه رفته‌ و زبان اسپنیش یاد گرفته‌ ام خودم از بچگی پول درآورده ام

12 سالگی به ونزوئلا رفتیم، 15 سالگی کاملا به زبان اسپنیش مسلط بودم

آن زمان وقتی 15 – 16 ساله بودم وقتی هیات‌ های ایرانی از ایران به ونزوئلا می‌ آمدند

می‌ رفتم دم هتل و می‌ گفتم من برایتان ترجمه می‌ کنم و روزی 50 دلار می‌ گرفتم

بعد از یک سال کار در آن‌جا، کارمند یک شرکت خصوصی شدم این‌ها همه از زرنگی خودم بوده و هیچ موقع از رانت پدرم استفاده نکرده ام

حتی وقتی ماموریت پدرم تمام شد، من در ونزوئلا ماندم و تا 22 سالگی، تنهایی زندگی و کار می‌ کردم

ساشا سبحانی می گوید : یکی از دوست‌های صمیمی‌ ام، پسر آقای چاوز، رییس جمهوری سابق ونزوئلا بود

این‌ ها همه از زرنگی خودم بود و اصلا ربطی به اینکه پدرم سفیر بوده، نداشت

من دوست دارم خیلی مدرن زندگی کنم. خرجم را خودم درمی‌ آورم، بیزینسم مال خودم است

گردآورنده:فرحان مرادی

آنچه دیگران میخوانند:

فیلم آهنگ جدید ساشا سبحانی با اسنوپ داگ