دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۶

توقف دوباره پخش برنامه دورهمی

توقف دوباره پخش برنامه «دورهمی»
توقف ضبط برنامه «دورهمی» در زمانی که دهن مردم پراز خبرهای ناخوش بابت ازد دست دادن هموطنانشان هست در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش تیتربرتر، براساس کنداکتور زمستانی شبکه نسیم، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، هر هفته از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ پخش می‌شود. پخش دوباره این برنامه پرطرفدار از پس از پخش ویژه برنامه شب چله، به عنوان سری دوم دورهمی از چهارشنبه ۱۱ دی ماه از سرگرفته شد.

پخش دورهمی در هفته گذشته به دلیل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و اعلام عزای عمومی و بعد از آن جان باختن مردم دیار کریمان در مراسم تشییع و جان باختن مسافران هواپیمای بویینگ 737 به تعویق افتاد اما شامگاه گذشته انتشار خبری مبنی بر توقف ضبط برنامه «دورهمی» در صفحه رسمی این برنامه و همچنین صفحه مهران مدیری در اینستاگرام خبرساز شد.

در مطلبی که توسط عوامل برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، در فضای مجازی منتشر شد، آمده است: «با توجه به اتفاقات اخیر، ضبط برنامه «دورهمی» متوقف و قرار با تمامی میهمانان برنامه کنسل شد.»

بیشتر بخوانید: آیا برنامه «دورهمی» ادامه خواهد داشت؟

در این مطلب همچنین عنوان شده است که برنامه دورهمی قرار بود بعد از یک هفته توقف از چهارشنبه به روی آنتن برود. این مطلب در صفحه شخصی مهران مدیری هم دیده می شود.

دلیل توقف ضبط برنامه دورهمی

روابط عمومی کل سازمان صداوسیما علت این تصمیم را تشریح کرد.

بر اساس آنچه این روابط عمومی به ایسنا اعلام کرد، فرا رسیدن دو دهه ایام فاطمیه علت توقف موقت برنامه دورهمی بوده است.

همچنین صفحه ویژه طرفداران برنامه «دورهمی» با انتشار مطلبی تقریبا مشابه صفحه رسمی، در عین حال این تعطیلی را موقت خوانده و ضمن پوزش از مخاطبان اعلام کرده است که زمان ازسرگیری برنامه مجددا اعلام خواهد شد.