پنج شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۰۳

تعامل دو فدراسیون تنیس روی میز و دانش‌آموزی به ورزش کشور کمک می‌کند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نفرات برتر در مسابقات دانش‌آموزی توسط مسئولان و مربیان ما شناسایی و پس از معرفی به فدراسیون، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم.


علی قارداشی

مهرداد علی قارداشی ، در خصوص همکاری فدراسیون تنیس روی میز با فدراسیون دانش‌آموزی، اظهار کرد: در بخش‌های مختلفی با یکدیگر تعامل داریم. از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای مشترک تمرینی و استفاده متقابل از تجهیزات و فضاهای ورزشی یکدیگر و برگزاری مسابقات دانش‌آموزی که یک کار مشترک است.

وی ادامه داد: در افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر، اعضای تیم ملی جوانان تنیس روی میز را به‌صورت اتفاقی دیدم. این ورزشکاران حضور مشترکی در مسابقات دانش‌آموزی و مسابقاتی که زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز است، دارند.

علی قارداشی تصریح کرد: تنیس روی میز، یک‌رشته دانش‌آموزی و دانشگاهی است و تعامل خوبی با حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش‌آموزی و همکاران وی در بخش دانش‌آموزی داریم. هیچ مصداقی را به یاد ندارم که درخواستی از یکدیگر داشته باشیم و انجام‌ نشده باشد. حتی رؤسای هیئت‌های تنیس روی میز با هیئت‌های دانش‌آموزی در سطح استان‌ها با یکدیگر تعامل دارند و این به ورزش کشور کمک می‌کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با تأثیر برگزاری مسابقات دانش‌آموزی برای تیم‌های ملی، افزود: مسابقات به ورزشکاران انگیزه می‌دهد و مسئولان و مربیان ما نفرات منتخب در این مسابقات را شناسایی و به فدراسیون معرفی می‌کنند تا کار سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای آن‌ها را آغاز کنیم.

به گزارش تيتربرتر، سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور از ۱۸ تا ۲۴ مردادماه در دو رشته تنیس روی میز و هندبال در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.