دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵
ایگور کولاکوویچ

شانس زیادی برای صعود داشتیم اما ...!

ایگور کولاکوویچ
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت ۳ بر صفر برابر تیم ملی روسیه در مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک و عدم صعود به این رقابت‌ها گفت: ۳ بر صفر باختیم اما بازی نزدیکی با روسیه انجام دادیم.

روسیه قهرمان لیگ ملت‌ها بوده و بسیار قوی است. در هر سه ست بازی نزدیکی بود و ست‌های اول و دوم را خوب شروع کردیم. در ست سوم هم ابتدا خوب بودیم. روسیه در سرویس بی‌نقص بود.

او با بیان این که روسیه بهتر از ایران بود، افزود: متاسفانه شانس صعود به المپیک را با وجود شانس زیاد در این مرحله از دست دادیم اما ما همچنان تلاش خود را ادامه خواهیم داد تا به نتیجه مد نظر برسیم.

سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران در پایان نشست گفت: همان طور که گفته بودم، شرایط خوبی برای این مسابقات نداشتیم و بازیکنان از نظر بدنی آماده نبودند. با این حال تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم ‌ولی روسیه بهتر بود و صعود کرد.

تیم های صعود کننده به المپیک

، مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک والیبال از روز جمعه ۱۸ مرداد ماه آغاز و تا بامداد دوشنبه ۲۱ مرداد ماه در ۶ گروه چهار تیمی پیگیری شد که در پایان، صدرنشینان گروه‌ها به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافتند.

اسامی ۶ تیم راه یافته به المپیک از این مرحله انتخابی‌ها به شرح زیر است:

برزیل، گروه A

آمریکا، گروه B

ایتالیا، گروه C

لهستان، گروه D

روسیه، گروه E

آرژانتین، گروه F