دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۱۲

ذبح عظیم قربانی در دامغان اقدامی ارزشمند برای کمک به محرومان است

دامغان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه عید قربان، عید بندگی است، گفت: مراسم ذبح عظیم در دامغان اقدامی ارزشمند برای یاری به محرومان است.


ذبح عظیم قربانی در دامغان اقدامی ارزشمند برای کمک به محرومان است

به گزارش تيتربرتر، حبیب الله خجسته پور شامگاه یک‌شنبه در مراسم جشن عید قربان ذبح عظیم و توزیع بین نیازمندان استان به میزبانی امیریه دامغان بابیان اینکه ذبح عظیم و توزیع آن بین نیازمندان استان کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است، ابراز داشت: یکی از اهداف عید قربان توجه و دستگیری به محرومان جامعه است که این برنامه در واقع گام ارزشمند در راستای تحقق این گام به شمار می‌رود.

وی ضمن بیان اینکه اجرای این برنامه در چنین شب عزیزی بسیار قابل تقدیر است، افزود: باید تلاش کرد تا این برنامه‌ها در طی سال برگزار و به یاد همه محرومان و نیازمندان جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه قربان، عید بندگی است، ابراز داشت: در این ماه عزیز، حاجیان در سرزمین وحی گردهم آمده و طواف خانه خدا و اعمال حج را به‌جای می‌آورند که طواف خانه خدا نیز اگر از مسیر خدمت به خلق خدا خارج باشد، قطعا مورد قبول نخواهد بود.

خجسته پور بابیان اینکه رنگ و بوی تعلقات سیاسی از برنامه‌های خداپسندانه باید حذف شود، تصریح کرد: باید کوشید تا همواره با اقدامات موثر و سازنده خود، در مسیر خدمت به خلق خدا و در این مسیر ارزشمند گام برداشته و طواف کنیم و معتقدیم دارم امورات خیر و نیکو نباید با مسائل سیاسی آغشته شود.

وی بابیان اینکه باید همه دل درگرو خدمت به خلق داشته باشیم، افزود: امیدواریم تمام کسانی که تمکن مالی دارند و حتی کسانی که نیت کمک داشته اما توان مالی ندارند، بتوانند با قلمی و قدمی در این مسیر بسیار زیبا خادمین به محرومین و مستضعفین را همراهی کنند.