یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۲۸
سود آور و کم تحرک برای مبتدیان

استارت آپ ها هدف نسل جوان

سود آور و کم تحرک برای مبتدیان
دانشمندان انتظار دارند برای بنیانگذاران در استارتاپ که فرزندان بین 10 تا 12 سال دارند ، پول جیب در حال حاضر بسیار زیاد است.

مشکل والدین نه تنها چقدر برای دادن ، بلکه چگونه پول دادن است. در یک جامعه فزاینده و بدون پول ، جایی که کودکان - مانند بزرگسالان - بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند ، تحویل سکه ها و یادداشت ها را به عنوان یادگار دوران متفاوت می دانند.

"بچه ها پول نقدی نمی خواهند." "شما نمی توانید یک اسکناس  را در استارت آپ خرج کنید."

اما در فرانسه ، مانند هر جای دیگر اروپا ، افراد زیر 16 سال - و حتی زیر 18 سال - جمعیتی بدون بانک هستند که حتی به نظر می رسد حتی انقلاب فنآوری نیز از آن عقب مانده است. گراسین می گوید ، تا سن 12 سالگی ، سه چهارم کودکان فرانسوی دارای تلفن همراه هستند ، اما کمتر از 15 درصد آنها دارای حساب بانکی هستند.

Pixpay که قرار است در سپتامبر امسال راه اندازی شود ، حسابهایی را ارائه می دهد که والدین می توانند از طریق آن پرداخت و نظارت کنند. کودکان می توانند از پول در فروشگاه ها و بصورت آنلاین و با تمام طراحی و قابلیت استفاده بانکهای رقیب مانند مونزو و Revolut استفاده کنند. علیرغم اینکه این محصول هنوز در مرحله طراحی قرار دارد ، 3.1 میلیون یورو برای حمایت از سرمایه گذاران از جمله Alexandre Prot Qonto افزایش یافته است.

همه در حال جمع شدن هستند

www.titrebartar.com

 

Pixpay تنها بازیکن برتر فن آوری نیست که می داند جوانترین اعضای Generation Z که به عنوان کسانی معرفی شده اند که بعد از 1996 متولد شده اند ، بازاریابی سودآور و کم بهره دارند. GoHenry از سال 2012 یک کارت برنامه و بدهی برای 10 تا 18 سال در انگلستان و ایالات متحده ارائه داده است. ارزیابی اخیر آن با 58 میلیون پوند با حدود 500000 مشتری ارائه شده است.

حتی بانکهای بزرگ دیجیتال به دنبال این هستند که اقدام کنند. Revolut در ژانویه اعلام کرد که از سال 2019 حساب های مربوط به کودکان را به عنوان هفت سال آغاز می کند. در حالی که در انگلستان ، هر دو مونزو و استارلینگ حساب های 16 تا 18 ساله را در سال 2018 راه اندازی کردند و مونزو در نظر دارد خدمات خود را برای کودکان از بین ببرد. به اندازه 13 سالگی ، اگرچه هنوز هیچ بازه زمانی وجود ندارد.

Tristan Thomas ، رئیس بازاریابی و جامعه در Monzo ، بخشی از چالش این بازار ، نظارتی است: "برای افراد 16 ساله نسبتاً ساده است: ما اضافه برداشت را خاموش می کنیم ، قمار را خاموش می کنیم ، چند مورد مانند که اما برای بچه های 13 ساله باید این مسئله را جستجو کنید که آیا اجازه دسترسی والدین یا رضایت والدین و مواردی از این دست را دارند. "

مطالب مرتبط : تاج قدرت استارت آپ

ژنرال Z چه می خواهد؟

www.titrebartar.com

 

اما مسئله دیگر برای تمام بازیکنان fintech که به دنبال خدمت به ژنرال Z هستند ، فهمیدن آنچه می خواهند هستند. در گزارشی تحقیق ، بارکلیز ژنرال Z را "بصورت دیجیتالی فطری" توصیف کرد که هزاره ها ، متولدین بین سالهای 1981 و 1996 ، صرفاً "فنآوری" هستند. آنها همچنین از استانداردهای بالایی برخوردار هستند: ژنرال Zs دارای یک میانگین توجه هشت ثانیه است ، در حالی که در مقایسه با هزاره ها 12.

رنیر لمنس ، استاد fintech در موسسه بانکداری و دارایی لندن می گوید: "ژنرال Z نسل بسیار بیشتری موبایل است." "نسل آنها به راحتی ، خونسردی ویژگی ها ، صدای صدا [...] است. فکر نمی کنم بانک های بزرگ کار خوبی برای ارائه خدمت به آنها انجام دهند. "

ژنرال Zs دارای یک میانگین توجه هشت ثانیه است ، در مقایسه با 12 برای هزاره ها.

آدام هیل ، تحلیلگر 23 ساله رسانه های اجتماعی ، موردی از این دست است. وی در سراسر دانشگاه مشتری هالیفاکس بود اما در ژانویه به توصیه دوستان به مونزو پیوست. او گفت ، اکنون او برای 95٪ از نیازهای بانکی خود از مونزو استفاده می کند.

"من این واقعیت را دوست دارم که می توانم پول های حصار را در گلدان های چیزهای اختصاصی حلقه کنم. من عاشق این واقعیت هستم که می توانم واقعاً ببینم چقدر پولی که مانده ام در ماه خرج کنم ، همانطور که صورتحساب من را در نظر می گیرد. Halifax هرگز نتوانسته این ویژگیها را ارائه دهد. "

"مونزو به من کمک کرده است که نگرش خود را نسبت به امور مالی تغییر دهم و برای اولین بار در زندگی می توانم بگویم که من می دانم چقدر پول دارم ، اهداف مالی من و اهداف رسیدن من به آنها چقدر راحت هستم."
برندینگ هم کمک می کند. هیل اخیراً کارت مونزوی صورتی مروارید را در اینستاگرام خود منتشر کرد: "من مواقعی داشته ام که با کارت مونزو و شخص مورد نظر خودم را پرداخت کنم ، یا شخص کنار من از من سؤال کرده است."

اما وقتی صحبت از ژنرال Zs جوانتر - افراد 16 تا 18 ساله می شود - بانک های رقیب به هیچ وجه بازار را خراب نکردند. توماس نشان می دهد که از مشتریان دو میلیون مونزو ، تنها 2٪ افراد زیر 18 سال دارند. لمنس ، در LIBF ، معتقد است که بیشتر این امر به این دلیل است که دانش آموزان سطح A معمولاً برای پول به والدین خود اعتماد دارند و وقتی شروع می شود تغییر می کند. به دانشگاه.

وی می گوید: "آنها هنوز حساب های قدیمی دارند ، اما آنها در حال ثبت نام یک یا بیشتر از آن بانک های رقیب هستند و خدمات آنها را امتحان می کنند." "منظورم این است که چون همه چیز آزاد است ، روند نزولی کمی وجود دارد."

آیا می توانید از این بازار درآمد کسب کنید؟

www.titrebartar.com

 

خطر این است که برای رقیبان ، روند صعودی کمی وجود دارد. در حالی که دانشجویان با ویژگی هایی مانند پرداخت P2P و تقسیم صورتحساب به Monzo جذب می شوند ، بانک های دیجیتال تنها تسهیلات اضافه برداشت را نسبت به بدهی بدون بهره ارائه شده توسط رقبای میراث خود ارائه می دهند. دانش آموزان ، همانطور که بزرگسالان انجام می دهند ، بیشتر از بانک های رقیب استفاده می کنند: برای هزینه های امروز و نه برای پس انداز عمر.

برای مونزو ، که خود را به شدت در مدیریت پول بازاریابی می کند ، این امیدواری وجود دارد که تصور ورود به مبالغ هنگفت بدهی با بانکی که پس از فارغ التحصیلی در اختیار شما قرار می گیرد ، به گذشته تبدیل شود. توماس می گوید: "داشتن اضافه برداشت بسیار زیاد بدون بهره همیشه بهترین گزینه برای مدیریت پول نیست."

ژنرال Z ممکن است به خوبی با او موافقت کند: تحقیقات بارکلیز آنها را از نظر اقتصادی محافظه کار و سخت کوش تر از خواهر و برادرهای بزرگتر هزاره خود توصیف می کند. آنها در دوره ای از بی ثباتی اقتصادی به دنبال بحران مالی سال 2008 بزرگ شده اند و با سطوح سرسام آور بدهی دانشجویی دست و پنجه نرم می کنند. (هیل می گوید بیش از 50،000 پوند وام دانشجویی بدهکار است.)

هل می گوید: "من خوش شانس بودم که پس از دانشگاه نسبتاً سریع شغل خود را تأمین کنم ، اما می دانم افرادی که هنوز 12 ماه بعد از فارغ التحصیلی دریافت نکرده اند." "این باعث شده است که من از لحاظ اقتصادی آگاهی بیشتری داشته باشم و آنچه را که من خرج می کنم را پیگیری کنم."

آیا fintech ها برای تعجب هستند؟

با ورود قدیمی ترین ژنرال ها به نیروی کار که در حال حاضر 23 سال دارد ، عادلانه است که بگوییم که آنها حتی در کارکنان جوان - اما عمدتا هزاره - بانک های دیجیتال به خوبی نماینده نیستند. بنابراین ، چگونه می توان از چالشگران مطمئن شد که با زمان حرکت می کنند؟

توماس می گوید: "شما نمی توانید فقط در ساختن یک محصول برای کارمندان خود اشتباه کنید و صادقانه بگویم که کارمندان مونزو نماینده بازار نیستند. این امر می تواند به جستجوی کاربر بپردازد و با افراد واقعی صحبت کند. "

وی گفت: "ما با صدها نوجوان در حال آزمایش بتا هستیم. ما انتظار تعجب آور داریم. "

در مونزو ، نه تنها دعوت مشتری به داخل دفتر بلکه انجام مصاحبه هفتگی با آنها در خانه های خود و حتی درخواست سوالات تحقیقاتی برای نگه داشتن دفتر خاطرات هزینه و عادات پس انداز خود.

نیاز به تحقیقات مشتری در Pixpay حادتر شده است ، جایی که بنیانگذاران برنامه ای را طراحی می کنند که باید نه تنها ژنرال Z ، بلکه به Generation Alpha ، محصول جوانانی که از سال 2007 متولد شده اند ، تجدید نظر کند. ساده - گوش دادن.

وی گفت: "ما با صدها نوجوان و والدین مصاحبه کردیم و با دقت به آنچه آنها می گویند گوش دادیم. ما تا زمانی که صدها نوجوان تحت آزمایش بتا قرار نگرفته اند ، راه اندازی نمی کنیم. " "ما منتظر تعجب هستیم."