جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۸

گام محکم تیم ملی والیبال در مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

گام محکم تیم ملی والیبال در مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو
عصر امروز (جمعه) ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در روسیه، با حساب ۳ - ۲ (۲۵-۲۳، ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۶ و ۱۵-۱۰) تیم ملی کوبا را شکست داد.

آمار این دیدار به شرح زیر است:

در پایان این بازی ایران ۶۴ امتیاز آبشار، ۱۰ دفاع روی تور و ۸ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. همچنین ۳۲ امتیاز ایران نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان کوبا کسب شد.

همچنین تیم ملی کوبا نیز ۵۲ امتیاز آبشار، ۱۰ دفاع روی تور و ۴ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. ۳۰ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب شد.

در انتهای این دیدار حساس، علی شفیعی با کسب ۲۰ امتیاز (۱۵ آبشار، ۲ دفاع و ۳ سرویس) برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. همچنین میلاد عبادی‌پور نیز ۱۶ امتیاز را برای ایران کسب کرد.

در تیم کوبا نیز هرناندز و هریرا هر کدام ۱۵ امتیاز را برای تیم خود کسب کردند.

 کولاکوویچ : برای دو ست اول بازی ناراحتم

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی سخت ۳ – ۲ برابر کوبا در نخستین بازی مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در روسیه، گفت: بازی سختی بود. خوشحالیم که پیروز شدیم، اما ناراحتم که دو ست اول را واگذار کردیم. باید بدانیم که وقتی روز ما نیست یا آماده نیستیم، مقابل تیم‌هایی مانند کوبا چگونه بازی کنیم.

او افزود: بازی سخت شد، تیم کوبا در دقایقی از بازی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و در مواقعی هم بسیار ضعیف بود.

کولاکوویچ ادامه داد: در ست‌های اول و دوم با دقت و تمرکز لازم بازی نکردیم که دو ست را از دست دادیم. عملکرد ما در ست اول و دوم مثبت نبود و انرژی لازم را نداشتیم، اما در ادامه به خودمان آمدیم و به بازی برگشتیم. من واقعا برای دو ست اول بازی ناراحتم چون این برنامه‌ ما برای بازی نبود. حالا باید به بازی بعدی و تیم مکزیک فکر کنیم.