سه شنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان : 

صادرات مواد اولیه نباید منجر به به خطر افتادن فعالیت واحدهای تولیدی بشود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان : 
مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه مدیران و معاونین این شرکت با حجت الاسلام والمسلمین  عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس ارزانی گزارشی از فعالیت های شرکت فولاد هرمزگان و عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت فولاد هرمزگان در زمینه مسئولیتهای اجتماعی نیز در استان فعال بوده و با دستگاههای مربوطه همکاری لازم را داشته و درحد توان در این زمینه اقداماتی را انجام داده است .

 مهندس ارزانی با اشاره به  مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص مواد اولیه گفت  : عدم تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی منجر به مشکلات عدیده ای خواهد شد و واحدها را به تعطیلی خواهد کشاند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده  با بیان اینکه فولاد یک صنعت مادر است گفت :صنعت فولاد در اقتصاد ملی نقش مهمی دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تحریم های ظالمانه و تحمیلی آمریکا گفت : در عرصه مسایل اقتصادی دشمن سبب خیرشده است و عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . 

وی اضافه کرد : همه دیدیم که مقام معظم رهبری  قبلا نیزبه دفعات  تاکید داشتند به درآمد نفت متکی نباشید و به تعبیر ایشان تحریم ها  باعث رشد ما خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید گفت : ماعادت کرده بودیم به خام فروشی و همیشه این کار رو انجام میدادیم و این چرخه بسیار باطل هست .قبول داریم  که محدودیت ارزی داریم  ولی تولید ملی مهمتر است و اگر مواد خام را در چرخه تولید ملی وارد کنیم ، باعث رونق تولید خواهد شد ؛صادرات مواد اولیه نباید منجر به خطر افتادن فعالیت واحدهای تولیدی بشود.این کار مدیریت و صبوری میخواهد .دولتمردان ما باید این امر رو کنترل کنند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: شعار مسال رونق تولید هست و همه مسئولین باید بخواهند و در این راه باید تلاش کنند ، مردم نیز باید مطالبه گری کنند و عدالت را بخواهند . وی ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: ما میتوانیم به شما کمک کنیم و با طرح مسائل و مشکلات صنعت فولاد با مسئولین استان و کشور ، باری از دوش تولید برداریم و امیدواریم شاهد اتفاقات مبارکی برای اقتصاد کشور باشیم .

در پایان این دیدار مهندس ارزانی از حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده دعوت کرد تا از کارخانه فولاد هرمزگان بازدید بعمل آورند.