چهارشنبه, ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۱۲

آغاز ساخت خوابگاه سایت تیروکمان از شهریور

معاونت فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره وضعیت احداث خوابگاه سایت تیروکمان گفت: ظرف چند روز آینده با مشخص شدن پیمانکار، پروژه ساخت خوابگاه سایت تیروکمان از شهریور آغاز می‌شود.


تیروکمان

هادی رحمتی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت تاخیر در ساخت خوابگاه سایت تیروکمان که قرار بود از ابتدای سال این پروژه اجرایی شود، اظهار کرد: پس از دستور اکید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای ساخت خوابگاه کمانداران در سایت تیروکمان به شدت پیگیر این موضوع بودیم تا پس از مشخص شدن پیمانکار کار را شروع کنیم. البته هفته پیش در کمیسیون مناقصات پیمانکار مشخص شد اما اعضای کمیسیون تشخیص دادند که برای اجرای پروژه ابتدا این موضوع در کمیته فنی کمیسیون مناقصات مطرح و سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

وی گفت: هر چند اظهارنظر کمیته فنی کمیسیون مناقصات دو هفته طول می‌کشد اما ما سعی داریم ظرف چند روز آینده پیمانکار را مشخص کنیم تا زودتر استارت کار احداث خوابگاه سایت تیروکمان را شروع کنیم.

رحمتی درباره علت تاخیر در پروژه نیز اظهار کرد: برای اجرای این پروژه روند کار باید از طریق ستاد سامانه دولت صورت می‌گرفت و قطعا این کار به زمان زیادی نیاز داشت، حتی ما مجبور بودیم کار مناقصه را نیز از این طریق پیش ببریم. به هر صورت مقدمات کار انجام شده و ما برای اجرای پروژه منتظر مشخص شدن پیمانکار از سوی کمیته فنی کمیسیون مناقصات هستیم تا پس از ابلاغ و عقد قرارداد کارهای اجرایی را انجام دهیم.

معاونت فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید پروژه ساخت خوابگاه سایت تیروکمان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد یا خیر؟ افزود: این مساله در اسناد مناقصه مشخص می‌شود که ساخت این پروژه چقدر زمان می‌برد. البته تلاش ما بر این است که ابتدا فاز اول پروژه را اجرایی کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا اعتبار پیش‌بینی شده از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ساخت خوابگاه سایت تیروکمان کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: قطعا ساخت خوابگاه به اعتبار بیشتری نیاز دارد، اما با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان برای این که ساخت خوابگاه با سرعت بیشتری انجام شود سعی می‌کنیم این پروژه را زودتر اجرا کنیم تا شرمنده قهرمانان تیروکمان نباشیم.