یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۳
پس از اتفاقات روز گذشته در بیمه البرز؛

مدیرعامل عزل‌شده دست به دامن لابی شد

پس از اتفاقات روز گذشته در بیمه البرز؛
روز گذشته بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره بیمه البرز سید رسول تاجدار مدیرعامل این شرکت از سمت خود عزل شد، اما حالا به نظر میرسد که این مدیرعامل برکنار شده، برای بازگشت به پست خود قصد لابی گری دارد.

به نقل از دانا، روز گذشته براساس اتفاق نظر اعضای هیئت مدیره بیمه البرز، تاجدار مدیرعامل این شرکت عزل شد اما براساس شنیده‌ها وی به دنبال لابی‌گری برای برگشت به پست خود است.

در جلسه هیات مدیره بیمه البرز که روز شنبه 15 تیر ماه برگزار شد، به استناد ماده ۱۲۴ قانون تجارت، اعضای هیات مدیره به اتفاق آراء دکتر سید محمدرضا میری لواسانی رئیس هیئت مدیره را تا تعیین مدیر عامل جدید برابر ضوابط قانونی به عنوان سرپرست شرکت بیمه البرز انتخاب و به اتفاق آراء اعضاء هیئت مدیره به عزل سید رسول تاجدار مدیر عامل شرکت موافقت کردند.

برخی معتقدند این نظر اعضای هیات مدیره به کام تاجدار مدیرعامل برکنار شده بیمه البرز خوش نیامده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که وی با لابی‌گری و اعمال واسطه در بین وزارتخانه و سهام‌داران نامی جهت فشار بر اعضای هیات مدیره این شرکت قصد باز‌پس‌گیری میزی دارد که دل کندن از آن بسیار سخت و دشوار است.

گفتنی است تاجدار با 20 سال سابقه فعالیت در مجموعه شرکت بیمه البرز که 6 سال آن در سمت مدیرعاملی این شرکت گذاشته است، هر آنچه در چنته داشته در این مسیر عرضه کرده و دستانش برای ادامه راه خالی است بنابراین میدان مدیریت باید برای مدیران جوان باز شود تا برای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای پیش‌بینی شده از ایده‌ها و توانمندی‌های سرپرست جدید شرکت بیمه البرز که همه اعضای هیئت مدیره در انتخاب آن به اتفاق نظر رسیدند، استفاده شود.