دوشنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰

کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی‌های قزوین به مزایده رفت

صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه‌ترین دور از مزایده‌های خود بناهای تاریخی کاروانسرای مهر سبزوار در استان خراسان رضوی و خانه بهروزی‌های قزوین را به مزایده گذاشت.


کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی‌های قزوین به مزایده رفت

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، کاروانسرای مهر با هزینه مرمت ۳میلیارد تومان، مدت طراحی و مرمت ۲۴ ماه، مدت قرارداد ۲۱ سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ ۱۲ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی‌ها نیز با هزینه مرمت ۵۴۰ میلیون تومان به اضافه ۶۶۰ میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت سه ماه، مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

کلیه واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان از تاریخ نشر آگهی این مزایده ها که امروز و فردا در روزنامه کثیرالانتشار منتشر می شود، باید اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا و شماره تلفن ۳۳۹۹۲۰۱۶-۰۲۱ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کنند و حداکثر تا ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۱۵/‏۰۴/‏۹۸‬ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت کنند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه ۹۸/۴/۱۶ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود.

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۲۳ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام می‌شود.