جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۰

استخدام 25 هزار نیرو در آموزش و پرورش

استخدام 25 هزار نیرو در آموزش و پرورش
معاون رئیس جمهور : در حال حاضر 25 هزار مجوز جذب برای دانشگاه فرهنگیان صادر شده است.

 جمشید انصاری ظهر امروز در شورای اداری سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: سازمان امور استخدامی و اداری کشور با تمام امکاناتی که در اختیار دارد برای حل مشکلات نظام اداری سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: برای در نظر گرفتن مجوز استخدامی بیشتر به دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان سازمان امور استخدامی و اداری کشور با وزارت علوم مذاکراتی را انجام خواهد داد.

جمشید انصاری با بیان اینکه امسال دو آزمون استخدامی در کشور برگزار می شود خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه جذب به وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش اختصاص داده شده است از این رو دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان باید برای جذب سهمیه بیشتر در آزمون استخدامی امسال با وزارتخانه‌های مربوطه مذاکراتی انجام دهند.

وی گفت: مجوز استخدامی در دو وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش بر عهده وزیر است و هر مجوز استخدامی که وزیر علوم برای دانشگاه سیستان و بلوچستان درخواست کند سازمان امور اداری و استخدامی کشور بدون بررسی با آن موافقت خواهد کرد.

رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور با اشاره به اینکه در دو سال گذشته حدود 2 هزار و 400 نفر مجوز استخدامی به وزارت آموزش و پرورش داده شده که همه آن‌ها جذب شده اند تصریح کرد: در حال حاضر 25 هزار مجوز جذب برای دانشگاه فرهنگیان صادر شده که وزارت آموزش و پرورش می تواند هزار و 500 سهمیه را به سیستان و بلوچستان اختصاص دهد و با توجه به اینکه امسال هزار و 200 نفر از دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان فارغ التحصیل خواهند شد که این بهترین روش تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خواهد بود.

انصاری عنوان کرد: در حال حاضر مجوز استخدامی 2 هزار نفر به طور ویژه در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به وزارتخانه داده شده است.