پنج شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۱۶

بهترین مسیر های آفرود سواری داخلی و خارجی

بهترین مسیر های آفرود سواری داخلی و خارجی
یکی از مهمترین عامل های تاثیر گذار در لذت بخش بودن آن، مسیر آفرود سواری است.

در بین تفریحات با ماشین، آفرود سواری یکی از مهیج ترین آن ها می باشد و معمولاً در مکان های ناشناخته و یا صعب العبور انجام می گردد. اما هر مکان و و هر مسیری مناسب آفرود سواری نیست و باید در انتخاب مسیر دقت داشته باشیم که بعدا دچار حادثه یا مشکل نشویم.حالا به شناخت 3 مسیر داخلی و 3 مسیر خارجی مناسب برای آفرود سواری معرفی میکنیم.

دریاچه نقره ای میشیگان

www.titrebartar.com

اگر می خواهید یک نوع سفر آفرودی کاملاً متفاوت را تجربه کنید به شما توصیه می شود به دریاچه نقره ای میشیگان بروید. تپه های ماسه ای بزرگ موجود در این مکان باعث می شود سفر آفرودی جالب و پر از چالش را تجربه کنید. این تپه ها در سواحل دریاچه میشیگان قرار دارند، تپه ها در فضایی تقریباً ۵۰۰ هکتار در سواحل دریاچه میشیگان گسترده شده اند. رانندگی روی تپه های نرم به مهارت های مختلفی نیاز دارد و بسیار لذت بخش می باشد. وقتی رانندگان آفرودی به بالای تپه ها می روند و سپس با سرعت بالا از سمت دیگر پایین می آیند بدن آن ها آدرنالین ترشح می کند و اوج هیجان را در این سفرها تجربه خواهند کرد. همچنین در این سفر مناظر شگفت انگیز را نیز خواهید دید که برخی از این مناظر زیبا شامل مایل ها سواحل زیبای دریای نقره ای می باشند.

کیش

www.titrebartar.com

یکی دیگر از بهترین مکان های آفرود سواری در ایران جزیره زیبای کیش می باشد.جزیره زیبای کیش هم به دلیل دارا بودن محیطی تقریباً نیمه خشک، فضاهای بسیار خوبی برای آفرود دارد. سواحل زیبا و دشت های ماسه ای این جزیره می تواند برای ورزشکاران این رشته بسیار خوب و هیجان انگیز باشد و لحظات شاد و زیبایی را برای آنان بیافریند.

در جزیره کیش تیم های گوناگونی وجود دارند که که تخصص آن ها آفرود می باشد و شما می توانید با پرداخت مبلغی با آن ها همراه گردید و از لحظات زیبا و شاد آفرود سواری با این تیم های حرفه ای لذت ببرید. البته در هر شرایطی تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامتی و ایمنی خود رعایت نمایید.

کلورادو

www.titrebartar.com

کلورادو دارای فضای سبز بسیار زیبا و شکوهمندی است، همچنین این کشور دارای مسیرهای آفرودی فوق العاده عالی است که رفتن به این مسیرها باعث شگفتی شما می شود. این بندر بخش غربی ایالت قرار دارد، فاصله ی چندانی با مرز اوتا ندارد. در بندر بزرگ در کلورادو رانندگان آفرود با انواع مختلفی از مسیرهای آفرودی مواجه خواهند شد. اگر می خواهید گلی شوید می توانید به بخشی از مسیرهای این بندر بروید و اگر قصد دارید تپه ها را بالا بروید یا مهارت خود را در زمین های نرم ارزیابی کنید جاده ۲۹ در بندر بزرگ هر چیزی را که می خواهید در اختیار شما قرار خواهد داد. صخره های موجود در این منطقه نیز باعث می شود سرعت شما افزایش پیدا کند.

کویر مصر

www.titrebartar.com

نام دریای شنی کویر مصر برای بسیاری از طبیعت‌گردان آشناست؛ روستا کویر مصر، در قلب کویرهای ایران، در ۴۵ کیلومتری شرق شهرستان جندق و ۳۰ کیلومتری شمال شهرستان خور از توابع استان اصفهان قرار دارد. وجود تپه های شنی بی نظیر در این کویر سبب شده تا شرایط برای آفرود به بهترین شکل در این مکان وجود داشته و همه روزه گردشگران بسیاری به این قصد به کویر مصر سفر می کنند.

الماس آبی فیلادلفیا

www.titrebartar.com

این پارک در نزدیکی قلعه جدید قرار دارد و از شهر کمتر از ۵۰ مایل فاصله دارد. پارک الماس آبی دارای مسیرهای مختلفی است که حتی دوچرخه سواران نیز می توانند از رفتن به آنجا لذت ببرند. این منطقه همچنین دارای مسیرهایی است که رانندگان آفرود جوان می توانند قبل از رفتن به مسیرهای بزرگ تر در این منطقه، از سفر آفرودی خود در این ناحیه لذت ببرند.

کویر ورزنه

www.titrebartar.com

کویر ورزنه یکی از کویر های استان اصفهان بوده که در میانه راه اصفهان و یزد واقع شده و با اصفهان ۱۰۰ کیلومتر و با یزد ۱۵۰ کیلومتر فاصله داشته و نزدیک ترین آبادی به کویر ورزنه روستای قهی است. این کویر با باتلاق گاو خونی، زاینده رود و شهرستان ورزنه در همسایگی بوده و وسعتی در حدود ۱۷۰۰۰ هکتار از این منطقه را به خود اختصاص داده است. همه روزه صدای غرش خودروهای سافاری و  بالا و پایین رفتن از روی تیپه های آن در این کویر به گوش رسیده و به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سافاری و آفروید سواری بشمار می آید.