چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶
«الفون یو 2»

گوشی جدید چینی با شارژ بی سیم

«الفون یو 2»
سرانجام پس از ماه‌ها انتظار٬ گوشی الفون یو 2 با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ معرفی شد تا این شرکت نیز به کمپین سازندگان گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ اضافه شود. روند توسعه‌ی این گوشی با تاخیر انجام شد٬ اما نتیجه‌ی کار خوب از آب درآمده است. در ادامه بیشتر با بخش‌های مختلف این گوشی آشنا خواهیم شد.

گوشی الفون یو 2 (Elephone U2) با دوربین سلفی پاپ آپ رسما معرفی شد.بیشتر آشنا شوید. این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 660 هشت هسته ای استفاده می کند.فرکانس این نوع پردازنده 2.2 گیگاهرتز است که برای انجام و اجرای انواع برنامه های حجیم مناسب است. درکنار این پردازنده قوی ، یک با باس 1866 با ظرفیت 6 گیگابایت قرار دارد. رم گوشی Elephone U 2 از سریعترین رم های به کار رفته در تلفن همراه است.

صفحه نمایش AMOLED همراه با محافظ Gorilla Glass 5 و سایز 6.26 اینچی آن ، تجربه خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد ، همینطور صفحه نمایش گوشی Elephone U 2 نیز تا حد ا مکان بدون حاشیه طراحی شده است. گوشی الفون یو 2 ، از سنسور تشخیص چهره نیز استفاده کرده است و در کمتر از 0.08 ثانیه قفل گوشی را باز می کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری الفون یو و یو 2 می‌توان به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و قابلیت شارژ بی‌سیم که به واسطه برخورداری از بدنه شیشه‌ای امکان‌پذیر شده، اشاره کرد. این مشخصات مطمئناً هر دوست‌دار گوشی هوشمندی را وسوسه خواهد کرد، به خصوص وقتی به قیمت بسیار مناسب آن‌ها هم توجه کنیم؛ این طور که گفته شده الفون یو و یو 2 قرار است به ترتیب با قیمت 389.99 و 459.99 دلار روانه بازار شوند.

نمایشگر 

الفون یو 2 به یک نمایشگر 6.26 اینچی ساخت شرکت BOE با وضوح فول اچ دی پلاس تجهیز شده است. این نمایشگر نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 93.1 درصدی را ارائه می‌کند و روشنایی 500 نیت را به همراه دارد. قاب پشتی گوشی شیشه‌ای است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک هستند و ضخامت آن‌ها تنها 3.48 میلی‌متر خواهد بود. تراشه‌ی هلیو پی 70 در قلب تپنده‌ی این گوشی است٬‌ رم 4 یا 6 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی 64 یا 128 گیگ نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

www.titrebartar.com

 

دوربین

یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سه سنسور ٬16 5 , 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و حالت عکاسی شبانه Super Night در قاب پشتی گوشی جای گرفته است. در بالای قاب نیز یک ماژول دوربین دوگانه‌ی سلفی به صورت پاپ آپ حضور دارد که شامل دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد و اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید٬ می‌توانید با چهره‌ی خود قفل گوشی‌تان را باز کنید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی صوتی ٬NXP Smart PA باتری 3,250 میلی‌آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 9 اشاره کرد.

مشخصات کلی

دو سیم کارته ( نانو) – وزن : ۱۶۶ گرم

پردازنده: Qualcomm Snapdragon 660

گرافیک : Adreno 512

صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی – سایز صفحه نمایش: 6.26 اینچ – دارای رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ – قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ – تراکم پیکسلی : ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ

حافظه: حافظه داخلی ۱۳۱۰۷۲ مگابایت ( ۱۲۸ گیگابایت ) – حافظه رم ۶۱۴۴ مگابایت ( ۶ گیگابایت )

شبکه های ارتباطی:– GPRS – WIFI – GPS – بلوتوث – ۳G – 4G

دوربین: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین مکالمه ویدئویی – فلاش

امکانات نرم افزاری:سیستم عامل اندروید ۸.۰ – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF

سایر مشخصات: باتری ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعت

 

مقاله مرتبط : IOS-13 با ویژگی هایی جدید از نوع اپل