جمعه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۳۰
مدیر مسئول دو هفته نامه چهارم خرداد به تیتر برتر گفت:

چهارم خرداد نگین مقاومت و پایداری است / رسانه‌ها باید نگاه بیشتری چهارم خرداد داشته باشند

مدیر مسئول دو هفته نامه چهارم خرداد به تیتر برتر گفت:
روز مقاومت دزفول و چهارم خرداد روز بسیار مبارک ومهمی در تاریخ کشورمان است که انتظار می‌رود رسانه‌ها نگاه و توجه بیشتری به این روز داشته باشند و هنوز برای برخی مردم این روز ناشناخته مانده است

چهارم خرداد ماه در تقویم به نام روز دزفول نامگذاری و ثبت گردیده است. این روز را روز ملی و مقاومت نامیده اند اما متاسفانه خیلی کم به این روز گران بها توسط رسانه‌ها پرداخته شده است. روح الله بهشتی، مدیر مسئول دو هفته نامه چهارم خرداد در رابطه با اتفاقات و مسائل مربوط به این روز گرامی به تیتر برتر گفت: دزفول در دوران مقدس تمام قد در مقابل رژیم بعض ایستاد. این شهر با دارا بودن یک تیپ کامل نیروی نظامی به نام تیپ هفت ولیعصر که بعدها لشکر هفت ولیعصر تغییر یافت از یک سو پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم در پشت جبهه و از سوی دیگر ایستادگی در برابر بمباران موشکی هواپیماهای عراق را بر عهده داشت.

این فعال رسانه ای، شهر دزفول را شهر مقاومت و پایداری خواند و گفت: دولت وقت آن زمان از میان 127 شهر به این نتیجه رسید که دزفول را به عنوان شهر نمونه و شهر مقاومت و پایداری انتخاب کنند و به همین مناسب، لوح زرین مقاومت به مردم دزفول اهداء گردید و بعدها در تقویم ملی روز چهارم خرداد به نام روز  مقاومت دزفول( روز مقاومت و پایداری) ثبت گردید.

مدیر مسئول دوهفته نامه چهارم خرداد، در رابطه با کافی نبودن تبلیغات رسانه ای در رابطه با 4 خرداد روز مقاومت دزفول گفت: روز  مقاومت دزفول و چهارم خرداد روز بسیار مبارک ومهمی در تاریخ کشورمان است که انتظار می‌رود رسانه‌ها نگاه و توجه بیشتری به این روز داشته باشند و هنوز برای برخی مردم این روز ناشناخته مانده است و انتظار می‌رود همانند سوم خرداد ( روز آزادسازی خرمشهر) که بسیار روز مبارک و ارزشمندی است فردای آن روز هم توسط رسانه‌ها به آن پرداخته شود چرا که شهدای بسیاری را دزفول تقدیم این آب و خاک نمود.

www.titrebartar.com

 

وی به ویژگی‌های مردم دزفول و پایداری آن‌ها در برابر حملات دشمن اشاره کرد و افزود: مردم دزفول از دیرباز مردمانی متدین، سخت کوش، انقلابی و مبارز بوده اند. مقاومت و ایستادگی این مردم سخت کوش از دوران ستم شاهی شروع شده و در دوران دفاع مقدس به ظهور رسید. مردمانی که زیر هزاران موشک بعثی، شهرشان را ترک نکردند و با غیرت و شجاعت پای اهداف و آرمان‌هایشان ایستادند.

* حامد کوماهی