چهارشنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۴

روابط جنسی خود را با همسرتان بهتر کنید

روابط جنسی خود را با همسرتان بهتر کنید
طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه دررابطه جنسی دارد.

این گونه کمبودها در خانم ها باعث آسیب های روحی متعدد مثل افسردگی و اضطراب و فشار جنسی و همچنین باعث آسیب های جسمی مثل دردهای ناحیه شکم و رحم می شود. در آقایان نیز روابط ناقص و ناکافی باعث باد فتخ و سنگ مثانه و سنگ کلیه می گردد.

اگر می خواهید با استفاده از راه کارهای جدید ، تنوع در روابط زناشویی داشته باشید این هفت ایده ی جالب را که از دو کارشناس امور جنسی گرفته شده اند را حتما مطالعه کنید.

زمان هایی را برای برقراری رابطه جنسی مشخص کنید

۳۰ یا ۴۵ دقیقه از یکی از شب های هفته را به برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر خود اختصاص دهید. سعی کنید با انجام دادن کارهایی مانند یک حمام دو نفره، رد و بدل کردن حرف های عاشقانه و تحریک کننده و ناز و نوازش همسر خود مانند این که با یک کودک رفتار می کنید تنوع در روابط زناشویی ایجاد کنید و تا جایی که می توانید از روش هایی که همیشه برای برقراری رابطه جنسی به کار می برید، اجتناب کنید.

سوزانا هیلجس ،مشاور ازدواج و روابط زناشویی که به مدت ۴۴ سال از ازدواجش می گذرد می گوید:

تنوع یک راز است و نمی توان آن را به یک هدف جهت دار تبدیل کرد. برای برقراری رابطه جنسی ابتدا باید همسر خود را در زمان مناسب و به شیوه ای درست آماده کنید.

برای تنوع در روابط زناشویی رابطه جنسی را دوباره برای خود تعریف کنید

دکتر گایل سالز کارشناس امور جنسی می گوید: با تعریف مجدد آن چه که درمورد روابط زناشویی فکر می کنید می توانید به افکار و عقاید تازه ای در این باره دست بیابید. رابطه جنسی صرفا عمل آمیزش جنسی نیست بلکه می تواند به معنای تحریک احساسات جنسی دو طرفه یا تحریک کردن طرف مقابل به طریقی که قبلا امتحان نکرده اید باشد.

سعی کنید زندگی رویایی خود در مورد تنوع در روابط زناشویی را به واقعیت تبدیل کنید

Saltz می گوید: تغییر عقیده نسبت به تغییر شریک زندگی آسان تر است. سعی کنید زندگی رویایی و ایده آل خود در مورد مسائل جنسی را با به کارگیری روش های هیجان انگیز به واقعیت تبدیل کنید. اگر چیزی باعث هیجان شما نمی شود کتاب باغ مخفی من یا گل ممنوعه نوشته Nancy Friday را که درمورد خیالات جنسی یک فرد هستند را مطالعه کنید.

www.titrebartar.com

 

Hillegas می گوید با صحبت کردن درمورد خیال بافی های جنسی خود با شریک زندگی بدون این که او را تحت فشار قرار دهید می توانید تنوع در روابط زناشویی خود را القا کنید زیرا درمیان گذاشتن رویاها و افکار جنسی با شریک زندگی برای او یک هشدار محسوب می شود تا برای بهبود روابط جنسی و تجربه روابط زناشویی بلند مدت تلاش کند.

برای تنوع در روابط زناشویی به تغییرات جزئی فکر کنید

Saltz می گوید: تغییر جهت های جزئی در حالات بدن می توانند نقش بسیار مهمی را در بهبود روابط جنسی ایفا کنند. در حین رابطه جنسی پاهای خود را در حالتی متفاوت قرار دهید حتی تکان دادن های بسیار آرام به بدن نیز در افزایش لذت جنسی موثر هستند.

 برای تنوع در روابط زناشویی تغییر مکان دهید

Saltz می گوید: با برقراری روابط زناشویی در مکانی متفاوت مانند حیاط یا اتاقی که قبلا در آن رابطه جنسی برقرار نکرده اید، به رابطه ی جنسی خود هیجان وارد کنید.

مقاله مرتبط : دلیل بی میلی بعضی از زنان به رابطه جنسی چیست؟

یک بازی انجام دهید

Hillegas انجام دادن بازی های نقش آفرینی را به زوجین پیشنهاد می کند. برای مثال در لابی هتل با همسر خود برخورد کنید و وانمود کنید که او را نمی شناسید.

لوازم تحریک کننده

برای این که تنوع در روابط زناشویی برقرار کنید از کرم های چرب کننده استفاده کنید و لباس هایی که همسرتان را تحریک می کند بپوشید و یا قبل از برقراری رابطه جنسی همراه با همسر خود یک فیلم تحریک کننده تماشا کنید. Saltz که اخیرا ویدئویی با موضوع حفظ رابطه ی جنسی در زندگی افرادی که به رماتیسم مفاصل مبتلا هستند ساخته است می گوید: قرار دادن چند بالش با یک چینش خاص در مکانی که می خواهید در آن رابطه زناشویی برقرار کنید باعث می شود احساس راحتی و هیجان بیشتری داشته باشید و در تحریک کردن طرف مقابل خود موفق تر عمل کنید.

با ایجاد تنوع در روابط زناشویی میتوان رنگ و بویی تازه به زندگی دمید و آن را از یکنواختی خارج کرد، دقت در نوع و ایجاد تنوع در روابط جنسی کمک شایانی به زنده ماندن عشق و علاقه در زوجین و ایجاد روابط زناشویی موفق میکند.