پنج شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز به ارزش ۲۴ میلیون ریال در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز به ارزش ۲۴ میلیون ریال در بهارستان خبر داد.


دستگیری عامل برداشت غیر مجاز به ارزش ۲۴ میلیون ریال در بهارستان

سرهنگ ستاد نجات اله چنگیز خانی ظهر پنج شنبه با اعلام خبر دستگیری عامل برداشت غیر مجاز به ارزش ۲۴ میلیون ریال در بهارستان در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار داشت:: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی فردی، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان و با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی، مراتب در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

چنگیز خانی با بیان اینکه کارشناسان با انجام تحقیقات اولیه و با انجام شگردهای پلیسی و تخصصی متهم را شناسایی دستگیر کردند گفت: به متهم پس از سیر مراتب قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان به این نکته توجه داشته باشند فایل‌ها و برنامه‌های خود را از منابع معتبر دانلود و استفاده کنند، بیان داشت شهروندان برای اینکه اطلاعات حساب بانکی آن‌ها از طریق کی‌لاگرها به سرقت نرود از صفحه‌کلید مجازی درگاه بانک‌ها استفاده و بایستی بر روی سیستم خود یک آنتی‌ویروس به‌روز و قدرتمند نصب کنند و در پایان از شهر وندان خواست مشخصات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.