چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۴۳

پیشنهادات عجیب سایپا به خریداران برلیانس+جدول

پیشنهادات عجیب سایپا به خریداران برلیانس+جدول
در پی کاهش واردات قطعه و افزایش هزینه های تولید به دلیل جهش نرخ ارز، خودروی برلیانس هم به جمع خودروهایی پیوست که با پراید جایگزین می شوند.

شرکت سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش و مشتریانی که خودروی برلیانس ثبت نام کرده اند می‌توانند یکی از ۳ راهکار پیشنهاد شده را انتخاب کنند. زمان اجرای این پیشنهادها از ساعت ۱۴ چهارشنبه 25 اردیبهشت تا ۱۳ خردادماه است.

۳ پیشنهاد شرکت سایپا به خریداران برلیانس از این قرار است: 

۱- انصراف از خرید به ازای دریافت ۴۵ درصد سود انصراف و یک دستگاه خودروی پیش فروش فوری با قیمت اردیبهشت ۹۸ ( خودروهای جایگزین برای این دسته از مشتریان به احتمال قوی از گروه پراید X100  ، X200 یا کوییک خواهد بود) لازم به ذکر است این خودرو قابلیت صلح داشته و تنها در صورت پیش فروش انصرافی مشتری سند قطعی و قابل انتقال دریافت خواهد کرد.

۲- در پیشنهاد دوم مشتریان برلیانس می توانند با تبدیل مدل خودرو ۲ دستگاه  خودروی جایگزین که احتمالا از گروه پراید و کوییک خواهد بود به ازای هر یک دستگاه برلیانس تحویل بگیرند. یکی از این دو دستگاه خودروی جایگزین با قیمت سال گذشته و دیگری به قیمت روز یعنی اردیبهشت ماه ۹۸ خواهد بود. زمان تحویل در این طرح ۳۰ روزه، یک ماهه تا ۳ ماهه است.

۳- در پیشنهاد سوم نیز سایپا برای جلب رضایت مشتریان برلیانس اعلام کرده است می تواندد با امضای الحاقیه قرارداد تا زمان دریافت خودروی ثبت نامی صبر کرده و طی این دوره 27 درصد سود مشارکت دریافت کنند.

www.titrebartar.com