چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۴:۵۱

دیدار بامدادی با جانشین کی روش، مردی با لباس تیره+عکس

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با کاپشن تیره رنگ و از هوایی سرد وارد هوای بهاری تهران شد.


دیدار بامدادی با جانشین کی روش، مردی با لباس تیره+عکس

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد. این خبر در آخرین دقایق شب گذشته توسط مهدی تاج اعلام شد.

بعد از این اتفاق بلافاصله نمایندگان رسانه ها خود را به فرودگاه امام رسانده تا ورود سرمربی تیم ملی به تهران را از نزدیک برای مخاطبان مخابره کنند اما دسترسی به این مرد مشکی پوش در بدو ورود سخت بود.

مربی بلژیکی که با یک کاپشن سورمه ای رنگ و البته لباسی کاملا تیره از هوایی سرد به هوای بهاری تهران پا گذاشته بود در همان ابتدا با چهره ای خسته وارد فرودگاه شد به شکلی که چهره او با عکسهایی که از وی در صفحات اینترنتی دیده شده کمی فرق داشت، اما وقتی این مربی استقبال مسئولان تیم ملی با دسته های گل را دید رنگ رخسارش تغییر کرد. او بلافاصله بعد از نشستن روی صندلی چای نوشید و منتظر ماند تا ویزایش صادر شود.

در این بین او از سختی سفری که در پیش داشت با ساکت، شکوری و ... صحبت کرد و در نهایت با سرعت به همراه همراهانش سوار بر خودرویی که برای وی، دستیار و وکیلش فراهم کرده بود شد و راه هتل را در پیش گرفت.

مرد مشکی پوش حالا بعد از کی روش که 8 سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهد ه داشت مسئولیت سنگینی دارد.البته او امروز از امکانات فوتبال ایران بازدید خواهد داشت و جلسه نهایی برای عقد قرارداد با فدراسیون را در پیش دارد.