سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳

حیدری: بابت ادعایم تعهد خواهم داد/ شنیده‌ام می‌خواهند از خارج برای کشتی اسپانسر بیاورند!

نامزد ریاست فدراسیون کشتی گفت: قرار نیست قبل از انتخابات در مورد جذب اسپانسر چیزی بگویم ولی شنیده‌ام یکی دو نفر گفته‌اند اسپانسر از خارج از کشور می‌آورند که چنین چیزی عملا امکان ندارد.
حیدری: بابت ادعایم تعهد خواهم داد/ شنیده‌ام می‌خواهند از خارج برای کشتی اسپانسر بیاورند!

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اینکه به صورت جدی وارد فضای انتخاباتی شده، اظهار داشت: من برنامه‌هایم را براساس نیازهای کشتی مشخص خواهم کرد. برنامه‌های کشتی هم کاملا مشخص است، یک برنامه عمومی مربوط به کشتی گیران، مربیان، کمیته‌های فعال، بخش بین الملل و مسابقات که طبیعتا هر کسی بیاید به صورت مشخص به آن خواهد پرداخت.

دارنده ٦ مدال کشتی جهان و المپیک ادامه داد: اینطور نیست که من ادعا کنم برای کشتی پایه کار ویژه‌ای انجام خواهم داد، این چیزی است که به صورت روتین و خودکار انجام می‌شود. پرداختن به این موضوعات جزو بدیهیات است و نیازی نیست در موردش صحبت شود.

وی در مورد اینکه چه برنامه ای برای تامین هزینه‌های کشتی و جذب اسپانسر دارد، خاطرنشان کرد: قرار نیست قبل از انتخابات در مورد جذب اسپانسر چیزی بگویم ولی شنیده‌ام یکی دو نفر گفته‌اند اسپانسر از خارج از کشور می‌آورند که چنین چیزی عملا امکان ندارد چراکه به دلیل تحریم، عملا شرکت‌های خارجی با ما کار نمی کنند و دوم اینکه اگر بر فرض هم قصد همکاری داشته باشند امکان انتقال پول به این راحتی وجود ندارد. من قولی خواهم داد که امکان اجرایش را داشته باشم. من باید از کسانی استفاده کنم که امکان کمک آنها به کشتی ملموس و واقعی باشد و این را به وقتش اعلام خواهم کرد. من بابت چیزی که می‌گویم تعهد می‌دهم، تعهدی که همراه با زمان و امضا باشد.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن در این خصوص که "آیا دیداری با اعضای مجمع کشتی خواهد داشت؟" گفت: به زودی فردی را معرفی خواهم کرد که نماینده رسمی من است و حتما در خصوص نیازهای کشتی با اعضای مجمع دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.




/