سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۵:۴۲

تاکید بر برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امدادی هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروههایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی مخصوصا چادرهای امدادی این جمعیت می کنند، خبر داد.


تاکید بر برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امدادی هلال احمر

به گزارش تیتربرتر، محمود رضا پیروی پس از دستور دادستان محترم کل کشور و دیدار با معاونین ایشان از هماهنگی کامل و اقدامات ارزشمند قوه قضائیه برای برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی و اعلام کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خریدوفروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اذعان داشت: تمام اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر به طور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست. بنابراین هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضائی است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی-انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.