شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱

سهمیه مرحله اصلی رقابت‌های ایت بال چینی قهرمانی جهان به پردل رسید

برای نخستین بار و با تصمیم فدراسیون بیلیارد و اسنوکر چین سهمیه حضور در مرحله اصلی رقابت‌های ایت بال چینی قهرمانی جهان به محمدعلی پردل ملی پوش پاکت بیلیارد کشورمان رسید.
سهمیه مرحله اصلی رقابت‌های ایت بال چینی قهرمانی جهان به پردل رسید

به گزارش تیتربرتر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فدراسیون بیلیارد و اسنوکر چین با توجه به عملکرد خوب سال قبل محمدعلی پردل ملی‌پوش پاکت بیلیارد کشورمان که موفق شده بود با پیروزی در مقابل دو حریف حرفه‌ای، جواز حضور در مرحله یک هشتم پایانی رابدست آورد تصمیم گرفت برای نخستین بار یکی از ده سهمیه مرحله اصلی رقابت های ایت بال قهرمانی جهان را به بازیکنی از کشور ایران اختصاص دهد.

رقابت‌های ایت بال چینی قهرمانی جهان دوم تا ششم فروردین ماه 98 در مرحله اصلی برگزار خواهد شد که ایران با یک نماینده در آن حضور دارد و مرحله انتخابی آن 27 تا 29 اسفندماه در یوشان کانتی چین انجام می شود که علی مقصود و حسام پویانفرد دو نماینده کشورمان برای رسیدن به مرحله اصلی با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

متن ترجمه نامه فدراسیون بیلیارد و اسنوکر چین را در زیر می خوانید:

به: فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس ج.ا.ا (BBFIR)

از: خانم ننسی یان - فدراسیون بیلیارد و اسنوکر چین (CBSA)

موضوع : اعطای سهمیه مرحله اصلی مسابقات ایت بال چینی قهرمانی جهان به بازیکن ایرانی محمدعلی پردل

با سلام و احترام;

از طرف فدراسیون بیلیارد و اسنوکر چین (CBSA) بسیار مسروریم که به اطلاع شما برسانیم ، فدراسیون چین مایل است که به کشور ایران در پنجمین دوره مسابقات ایت بال سبک چینی قهرمانی جهان 2019 که در شهر یوشان کانتی- چین از تاریخ 24 اسفند 97 تا 6 فروردین 98 برگزار خواهد شد یک سهمیه در مرحله اصلی (Stage 2) مسابقات اختصاص بدهد.
لازم بذکر است که این سهمیه در گروه آقایان به کشور و فدراسیون ایران اختصاص یافته است و این تصمیم پس از گفتگوها و جلسات متعدد برای انتخاب تنها یک بازیکن از جمع 10  بازیکنی که مستحق اخذ سهمیه بودند گرفته شد و کمیته برگزاری مسابقات برای اولین بار سهمیه حضور در مرحله اصلی این مسابقات را به بازیکن با اخلاق و شایسته بیلیارد ایران آقای محمد علی پردل اعطا می نماید.
این تصمیم مشکل بواسطه عملکرد عالی بازیکن ایران در مسابقات سال قبل یعنی چهارمین دوره همین مسابقات گرفته شد که پردل از ایران توانست با شایستگی حریفان خود را در مرحله انتخابی یا Stage 1 شکست داده و به مرحله اصلی مسابقات راه یابد و با شکست 2 حریف حرفه ای و قدر خود جواز حضور در مرحله 1/8 نهایی را بدست آورد که در تاریخ این مسابقات یک بازیکن ایرانی برای نخستین بار به این مهم نائل شده است.

 

/