شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۰۶

کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد/ توصیه به بازیکنان استقلال

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایجی که سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گرفته اند گفت: با شرایطی که بوجود آمده است کار صعود برای نمایندگان ایران سخت شده است.


کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد/ توصیه به بازیکنان استقلال

مهدی فنونی زاده در خصوص عملکرد استقلال برابر العین امارات گفت: باید این بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم اما متأسفانه استقلال فوق العاده بدشانس بود و ضربه‌هایی را که می‌زد، یکی پس از دیگری دروازه بان العین به خوبی مهار کرد. او درخشش خیره کننده‌ای برابر استقلال داشت و مطمئناً اگر چنین شرایط ویژه ای نداشت، استقلال با سه گل بازی را به سود خود به پایان رسانده بود.

وی تأکید کرد: در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و در دادن پاس به یکدیگر اشتباهات زیادی وجود داشت اما با شروع نیمه دوم یک بازی هجومی در دستور کار استقلال قرار گرفت و توانست به گل دست پیدا کند و می‌توانست گل‌های دیگری را هم به ثمر برساند که متأسفانه روز خوب دروازه بان العین مانع از این اتفاق شد و در دقایق پایانی هم بر اثر یک اشتباه چند نفره دروازه آبی پوشان به راحتی باز شد و العین توانست دقایق پایانی را هم با خوش شانسی و عملکرد خوب دروازه بانش به پایان رسانده و با کسب یک امتیاز تهران را ترک کند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: متأسفانه اشتباهات او تأثیرگذار بود و سه امتیاز را از استقلال گرفت. سوت‌های بی موردی می‌زد که هم از سرعت بازی کم می‌کرد و هم شرایط را برای دو تیم بد می‌کرد و در مجموع عملکرد قابل قبولی نداشت.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می‌توانند با این یک امتیاز و دیدارهای باقیمانده به دور بعد صعود کنند، گفت: کار برای تیم‌های ایرانی سخت شده است، اگر چه ذوب آهن شرایط بهتری دارد، ولی استقلال و پرسپولیس هر کدام از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده اند. آبی پوشان باید در دو بازی پیاپی به مصاف الهلالی بروند که این روزها بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و حتی توانست الدحیل قطر را با سه گل شکست دهد، بنابراین اعتقاد دارم کار سختی در پیش است، ولی غیرممکن نخواهد بود، به شرط اینکه بازیکنان آرامش خود را حفظ کرده و قدر موقعیت‌ها را به خوبی بدانند.

وی در مورد دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: نباید نساجی را دست‌کم گرفت، بازیکنان استقلال نباید فکر کنند چون چند بازی گذشته را با پیروزی به پایان رسانده اند پس می‌توانند در این دیدار هم به راحتی برنده باشند. نساجی از بازیکنانی جوانی سود می‌برد که یک مربی باتجربه بالای سر آنهاست و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد، البته آبی پوشان در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشته و امیدوارم این روند را ادامه داده تا با پیروزی برابر نساجی قائمشهر خود را آماده دربی کنند که روز دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم، برابر العین کاملاً تیم خود را تشویق کرده و امیدوارم این روند را در دیدار برابر نساجی و حریف سنتی استقلال یعنی پرسپولیس ادامه دهند.