چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۱۷

میدان بزرگ میوه و تره بار کرج نوسازی و بهسازی می‌شود

میدان بزرگ میوه و تره بار کرج نوسازی و بهسازی می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا پایان سال جاری میدان بزرگ میوه و تره بار کرج بهسازی و بازسازی می‌شود

منصور وحیدی طی بازدید از میادین میوه و تره بار کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره بار استان البرز است لذا باید از نظر بصری و زیبایی آراستگی کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی علاوه بر وظایف ذاتی خود،گام‌های موثری برای رفاه شهروندان برمی دارد، افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان و متصدیان غرف موجود در میدان میوه و تره بار و نیز تلاش برای جلب مشارکت آنان برای رفع مشکلات موجود انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد تا پایان‌سال جاری لکه گیری آسفالت ، فضای سبز و رنگ آمیزی دیوارها و جداره های میدان بار کرج انجام شود. 

وحیدی ضمن توصیه برای مشارکت همگانی برای بهسازی و خدمات بهتر بیان کرد: دستگاه‌های متولی بویژه شهرداری باید برای حل مشکل میادین میوه و تره‌بار و بازارچه‌های محله‌ای عرضه این محصولات وارد عمل شود.

گفتنی است در این بازدید علیرضا عاقلی رییس سازمان عمران و عباس وحیدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و هییت امنای میدان میوه و تره بار کرج از نزدیک از میدان بزرگ میوه و تره بار بازدید کردند.

 

www.titrebartar.com