دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۲۱

واکنش مدیرعامل جدید تراکتورسازی به داوری بازی با نساجی

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی نسبت به داوری دیدار مقابل نساجی مازندران واکنش نشان داد.


دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتورسازی

، ایوب بهتاج در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی، درباره اتفاقات دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: روز گذشته انتظار داشتیم داور مسابقه با قضاوتی عادلانه یک بازی بی‌حاشیه رقم بزند اما اتفاقات این دیدار روح پاک فوتبال را خدشه‌دار کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی، افزود: متأسفانه در صحنه‌ای که علاوه بر داور مسابقه، داور پشت دروازه نیز بر صحنه اشراف کافی داشت، داور پنالتی حتمی تیم تراکتورسازی را اعلام نکرد تا همگان شاهد تضییع حق تیم تراکتورسازی باشند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع معترض شد و با توجه به تعطیلی امروز (دوشنبه)، اعتراض رسمی خود را فردا به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.

بهتاج در پایان صحبت‌های خود، تصریح کرد: ما خواهان رعایت انصاف هستیم و می‌خواهیم در فوتبال پاک حقی از کسی ضایع نشود. هیچ‌وقت بیشتر از حق خود را نخواستیم اما در مقابل تضییع حقوق باشگاه سکوت نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حق خود خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم جایگاه کنونی تیم تراکتورسازی با توجه به اشتباهات داوری طول فصل با جایگاه حقیقی تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارد.