دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۰۳

طباطبایی‌نژاد: حضور مردم به رهبری رهبران ما برکت می‌دهد

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم است که به رهبری رهبران ما برکت می‌دهد. بدانید بدون مقاومت، انقلاب نه شروع می‌شد و نه می‌تواند ادامه داشته باشد.


طباطبایی‌نژاد

به گزارش تیتربرتر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردستان، اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشت و مردم و نظام برای این انقلاب ارزشی و مردمی هر کاری می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره انقلاب افزود: آنچه باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ما شد لطف و توجه خداوند متعال است. وظیفه تک تک ملت ایران جلب توجه و لطف و نگاه خدا است. آنچه این انقلاب را نگه داشته عمق ایمان ملت است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه باعث پیروزی حرکت امام عظیم الشأن شد حضور و ایمان مردم و جانفشانی‌های ملت بود.

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه «حرکت انقلاب شروع شده ولی هنوز به اهدف آن نرسیدیم»، ادامه داد: انقلابی که ما انقلاب می‌نامیدیم تازه شروع انقلاب بود. ما باید بعد از آن دولت و مردم، تمدن انقلابی داشته باشیم. هنوز نمی‌توانیم ادعا کنیم آن انقلابی که مدنظر داشتیم را پیاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: حرکت برخی از دولت‌ها در این سال‌ها به سمت دولت انقلابی بوده است، ولی دولت انقلابی که مردم به دنبال آن هستند اتفاق نیفتاده است. هنوز قانون‌هایی در کشور وجود دارد که باید اصلاح شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی راه رسیدن به خدا را دشوار عنوان کرد و گفت: بندگی خدا مشمول سختی‌ها است و نیاز به مقاومت دارد. ابزار ساختن یک جامعه دینی مقاومت است. بدون مقاومت و مبارزه و ایستادگی ساختن جامعه ممکن نیست.

طباطبایی نژاد افزود: امروز مملکت ما در مقابل سختی‌ها و تحریم‌هایی قرار دارد. این تحریم‌ها و سختی در زمان پیامبر(ص) هم وجود داشت همان گونه که بر حسین بن علی هم این سختی‌ها گذشت. امروز مرگ بر آمریکای ما همان مرگ بر نمرود و یزید و فرعون پلید است. وقتی می‌گوئیم "مرگ بر آمریکا" یعنی رهرویی حضرت اباعبدالله که سختی دارد ولی عزت و سربلندی هم دارد.

وی رهبری امام خمینی و خودسازی مردم را باعث پیروزی انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: حضور مردم است که به رهبری رهبران ما برکت می‌دهد. بدانید بدون مقاومت، انقلاب نه شروع می‌شد و نه می‌تواند ادامه داشته باشد.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات و پیشرفت‌هایی که در طول این چهل سالگی انقلاب در بخش‌های مختلف به دست آمده گفت: ما قبل انقلاب جهان سومی بودیم نمی‌شد به یکباره خود را با ابر قدرت‌های جهان مقایسه کنیم و امروز دشمنان از این می‌ترسند که ما در همه موضوعات پیشرفت داشتیم.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: آنچه در طول این چهل سال علاوه بر پیشرفت و انقلاب فرهنگی انجام شده انقلاب کامل عمرانی و جهادی بوده است. نواقص هیچ گاه کامل برطرف نمی‌شود و همیشه وجود دارد ولی علاوه بر تحریم و دشمنی‌ها و خیانت‌هایی که در کشور وجود دارد پیشرفت هم داشته ایم.

وی با اشاره به موضوعات شهرستان اردستان گفت: مشکل اصلی شهرستان اشتغال است و کارهای خوبی در این خصوص شده است. در 9 ماه ۹۷ با توجه به وضعیت بد اقتصادی که در کشور وجود داشته در استان اصفهان با تعدیل نیرو در کارخانه‌ها مواجه بودیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه در سطح استان یک چهارم کارخانه‌ها تعدیل نیرو انجام دادند اما در این شهرستان اینگونه نبوده و علاوه بر آن ۷ درصد رشد اشتغال و کار تولید کردیم و مسئولان شهرستان باید تکریم ارباب رجوع را در محور کارهای خود قرار دهند.

طباطبایی نژاد ادامه داد: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند. نباید مردم در چهل سالگی انقلاب در صف گوشت بایستند، چرا که برای کشور زشت است و این مشکلات باعث سوژه دشمنان می‌شود.

وی مشکل‌های این چنینی در کشور را حاصل بی تدبیری مسئولان دانست و گفت: با کمی تدبیر می‌شود اینگونه مشکلات را برطرف کرد. برخی‌ها در کشور یا بد مدیریت می‌کنند یا نمی‌خواهند مشکلات مردم برطرف شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم را باید بیشتر تکریم کرد و تا آنجایی که می‌شود باید جهادی و بسیجی برای مردم کار کرد.

طباطبایی نژاد با اشاره به طرح‌های جدیدی که در شهرستان به بهره برداری رسیده است، گفت: نمی‌گوییم آنچنان کار بزرگی انجام دادیم، ولی تا حدودی کارهای خوبی شده است. مسئولانی که در شهرستان هستند همدل هستند و می‌خواهند برای شهرستان کار کنند.

وی با تاکید به مسئولان نظارتی شهرستان گفت: نظارت خود را بر قیمت‌ها بیشتر کنید. حق ندارد کسی بر مردم ظلم کند و کالایی را گران‌تر از آن که هست بر مردم عرضه کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید این همه پیشرفت را به مردم نشان دهیم. نباید در دام دشمن بیفتیم و ملت را ناامید کنیم.

طباطبایی نژاد در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس هم گفت: بنده قطعاً با این موضوع مخالف هستم و اعتقاد دارم این موضوع باعث می‌شود توجه و نگاه به شهرهای کوچک از بین برود.