دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱

حرکت عظیم مردم را تکمیل کنید

معاون سیما گفت: مجموعه بزرگ تولید و فنی سیما باید با انعکاس عالی حماسه ٢٢ بهمن، حرکت عظیم مردم را تکمیل کند.


مرتضی میرباقری

به گزارش تیتربرتر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مانور عوامل تولید و فنی سیما برای پوشش مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مرتضی میرباقری (معاون سیما) و مهرداد عظیمی (رییس مرکز تولید و فنی سیما) امروز (۲۱ بهمن ماه) در محوطه جام جم برگزار شد.

مرتضی میرباقری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکیدی که ایشان درباره حضور جدی تر و پرشور تر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داشته‌اند، اظهار کرد: رسانه ملی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تولیدات زیادی را آماده و روی آنتن برده است، اوج این برنامه‌ها با انعکاس حضور میلیونی مردم در روز ۲۲ بهمن ادامه می‌یابد و مردم هر سال با حضور میلیونی خود حماسه بزرگ و با شکوهی خلق می‌کنند.

او ادامه داد: مجموعه بزرگ تولید و فنی سیما باید با انعکاس عالی حماسه ٢٢ بهمن حرکت عظیم مردم را تکمیل کند.

معاون سیما اضافه کرد: مجموعه سیما امسال پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را از میدان فردوسی تا میدان آزادی پوشش خواهند داد و امسال برای اولین بار چند واحد سیار در پس از میدان انقلاب قرار و همچنین چهارراه ولیعصر (عج) و میدان فردوسی استقرار خواهند داشت.

او ضمن قدردانی از رییس مرکز تولید و فنی سیما برای برگزاری این مانور گفت: با این ابتکار مردم در جریان تلاش چند صد نفری عوامل تولید و فنی برای انعکاس مطلوب‌تر این رویداد بزرگ قرار خواهند بود.

امسال برای پوشش مناسب مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ ده دستگاه واحد سیار، هشت دستگاه اس ان اجی ،۴ دستگاه هلی شات و در مجموع شصت دستگاه دوربین برای پوشش طول مسیر راهپیمایی تهران پیش بینی شده است.

انتهای پیام