دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴

فروردین: فجر و قشقایی از یک خانواده هستند/هدف ما حضور در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: هر دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز از یک خانواده هستند و هر دو تیم برای یک هدف مشترک که آن هم حضور دو یا یک نماینده در لیگ برتر است.


فروردین: فجر و قشقایی از یک خانواده هستند/هدف ما حضور در لیگ برتر است

مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۲ بر یک قشقایی شیراز مقابل شهرداری ماهشهر گفت: پیروزی با ارزش خارج از خانه بود که به دست آوردیم. تیم شهرداری ماهشهر از همان ابتدا به دنبال ۳ امتیاز این بازی بود که خدا را شکر بازیکنانم با هوشیاری کامل و کنترل بازی توانستیم پیروز میدان باشیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

سرمربی قشقایی شیراز گفت: پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود به این دلیل که بازی بعد را باید در مقابل تیم فجرشهید سپاسی در شیراز برگزار کنیم که به دربی شیرازی‌ها معروف است.

فروردین در مورد دربی شیرازی‌ها بیان داشت: هر دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز از یک خانواده هستند و هر دو تیم برای یک هدف مشترک که آن هم حضور دو یا یک نماینده در لیگ برتر است. امیدوارم در این بازی بتوانیم نمایش خوبی از خود برجای بگذاریم که هم از لحاظ تاکتیکی، اخلاقی، فنی و... از همه مهم‌تر تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

وی افزود: تیم قشقایی آمادگی این را دارد که یک بازی خوب و تماشاگرپسند از خود به نمایش بگذارد. تیم فجر تیمی خوب و دونده که تا قبل از نیم‌فصل دوم دچار تغییرات زیادی شده و تیم خوبی را در حال حاضر در لیگ دارد. 

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در پایان گفت: در این بازی ما هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و از هواداران هر دو تیم می‌خواهم که در ورزشگاه حضوری پرشور داشته باشند و مطمئن باشند یک بازی زیبا را از سوی هر دو تیم شاهد خواهند بود.

انتهای پیام/