یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۲

دعوت از قطعه سازان برای داخلی سازی قطعات خودرویی

شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در راستای بهره گیری از توان علمی و دانش فنی جهت بومی سازی قطعات خودرو اقدام به دعوت از شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان توانمند کرده اند.

 

فراخوان دو شرکت سایپا و ایران خودرو:

 

دعوت از قطعه سازان برای داخلی سازی قطعات خودرویی

 گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو طی فراخوانی از قطعه سازانی که توانمندی داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو را دارند دعوت به همکاری کرده اند.

بر اساس این گزارش، در فراخوان سایپا و ایران خودرو آمده است: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اهداف دولت تدبیر و تاکید وزیر صنعت مبنی بر ضرورت بهره مندی از توان دانش متخصصان ایرانی، شرکت های سایپا و ایران‌خودرو از تمامی قطعه سازان و شرکت های دانش بنیان که توان داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی را دارند دعوت می کنند تا در جهت بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو که در حال حاضر در کشور تولید نمی شوند با این دو خودروساز همکاری داشته باشند.

لذا سازندگانی که تمایل دارند در جهت خودکفایی و شکوفایی این بخش صنعت با خودروسازان داخلی همکاری و به آنها یاری برسانند، می توانند جهت کسب اطلاعات از جزئیات این همکاری به محل دائمی نمایشگاه قطعات داخلی سازی نشده واقع در شرکت های سازه گستر سایپا و ساپکو ایران‌خودرو مراجعه کنند.

گفتنی است نمایشگاه های دائمی که در دو شرکت سازه گستر سایپا و ساپکو ایران‌خودرو دایر شده به منظور نمایش توانمندی های داخلی در حوزه قطعه سازی کشور است . همچنین قطعاتی که تکنولوژی بالایی دارند( های- تک) و نیاز به بومی سازی دارند نیز به صورت دسته بندی شده در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و شرکت های توانمند و سازندگان علاقمند می توانند با حضور در این دو شرکت به صورت مستقیم با خودروسازان وارد مذاکره شوند.