پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۲:۱۸

بیانیه دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت ٢٢ بهمن

همزمان با ایام الله دهه فجر و فرارسیدن یوم الله 22 بهمن دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش تیتربرتر، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نبرد جمهوری اسلامی با استکبار که با انقلاب آغاز شد و همچنان با قوت ادامه دارد، همان نبرد پیغمبران با طواغیت زمان، با شیاطین انس و جن است؛ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر قدرت‌های مداخله‌جو و استکباری.
(رهبر معظم انقلاب)

طلیعه چهلمین بهار انقلاب اسلامی خواب ننگین بدخواهان ملت را به کابوسی تلخ تبدیل و نوید حیات طیبه انقلاب در پرتو پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را به دنبال خواهد داشت. ایام مبارک دهه فجر و یوم الله بیست و دوم بهمن‌ماه سپیده‌دم درخشانی است که به رهبری امام امت و پشتیبانی مشعل‌داران فقاهت و دانایی و سنگرنشینان علم و دانش و دریای خروشان ملت، با توجه به آرمان‌های مقدس عدالت خواهی، خروش بر بیدادگری و بازیابی هویت اسلامی – ایرانی، در عرصه حیات اجتماعی جامعه پدیدار و با برکات وصف ناپذیر خویش، زخم‌های کهنه ملت را درمان نموده است.

انقلاب اسلامی، میوه شیرین درخت تنومند بعثت و تداوم راه اولیای دین و مرکز طلوع، تعمیق و گسترش اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و آئینه تمام‌نمای جهل‌زدایی و استکبارستیزی است که نسیم دلنشین آن به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب “مثل عطر گل‌های بهاری است؛ هیچ کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد؛ پخش می‌شود، همه‌جا می‌رود؛ نسیم روح‌افزا و روان‌بخشی است که همه‌جا را به خودی خود می‌گیرد. ”

انقلاب اسلامی حرکتی بیداربخش از جنس آگاهی، اندیشه، فرهنگ و معارف بود که با تحول در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، تمامی اندیشه‌های لیبرالیستی و مادی‌گرایی را به چالش فرا خواند.

انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که در دنیا به نام خدا استقرار پیدا کرد و گفتمان بیداری اسلامی را در کویر دل‌های محرومان و مستضعفان به بار نشاند.

جمهوری اسلامی، ظرفیت‌های نهفته در مکتب اسلام را آشکار و در برهه‌ای که بشریت در سرازیری دره جهالت قرار گرفته بود، نسیم رحمت را به روی آنان گشود.

اکنون و در آغاز دهه پنچم انقلاب اسلامی، آرمان‌های مقدس امام راحل در پرتو رهبری پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مجاهدت شهیدان به خون خفته، با جدیت بیشتری از سوی فرزندان با بصیرت و انقلابی این مرز و بوم پی گرفته می‌شود و مناسبت‌های انقلابی، با شور و نشاط وصف ناپذیری به صحنه تجدید بیعت با امام المسلمین و سازش ناپذیری همیشگی با استکبار تبدیل خواهد شد.

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت همگام با مردم انقلابی، ضمن پایبندی عمیق به ارزش‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و نیز استقلال همه‌جانبه ایران سرافراز و حساسیت در برابر دشمن و با رعایت تقوای دینی و سیاسی به عنوان انتظارات ولی امر مسلمین از فرزندان انقلابی خویش و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (رحمه الله علیه)، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های شهیدان انقلاب اسلامی و مجاهدان مدافع حرم و آحاد ملت ایران در عرصه‌های نبرد با آمریکا و اردوگاه استکبار جهانی و تأکید بر فصل الخطاب بودن منویات و مواضع مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در عرصه‌های گوناگون، ضمن دعوت از مردم شریف بویژه برادران و خواهران اهل سنت، آمادگی علما روحانیان و نخبگان اهل سنت را برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه اعلام و با طنین‌انداز کردن شعارهای هیهات منّاالذله و مرگ بر آمریکا، صحنه حضور مردم را به نمایش تمام عیار سازش‌ناپذیری خود در برابر جبهه دشمن تبدیل خواهند کرد.


انتهای پیام