پنج شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۳۵

متقاضی ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای خود را انتخاب می‌کنند

 رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.

 

متقاضی ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای خود را انتخاب می‌کنند

 

 

تیتربرتر، بهزاد کردلو، با بیان اینکه ۶۴ واحد مسکونی از پروژه «m۶ کوی زنگان» در فاز اول تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: برای متقاضیان این فاز، پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شد که پس از واریزی نهایی، انتخاب واحد صورت گرفت.

وی ابراز کرد: بعد از تکمیل وجه متقاضیان دوباره امتیاز بندی شدند و بازدیدی هم توسط متقاضیان نسبت به سایت پروژه صورت گرفت و در مرحله بعدی برگه‌های انتخاب واحد توسط خود متقاضیان به کارگزاری تحویل داده شد و واحدهای این فاز تعیین تکلیف شد و به متقاضیان تخصیص یافت.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بعد از انتخاب واحد نسبت به انعقاد قرارداد سازنده با متقاضی و تقسیط تسهیلات بانکی برای این فاز اقدام خواهد شد.

کردلو همچنین بیان کرد: در فاز دوم تحویل واحد از پروژه مذکور «۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است تا پس از تکمیل آورده نقدی نسبت به انتخاب واحد مسکونی خود اقدام کنند.