سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۵

تغییر بخش‌هایی از لایحه حجاب و عفاف قوه قضائیه

تیتربرتر : وزیر دادگستری با اعلام خبر تصویب لایحه حجاب و عفاف اظهار داشت: این لایحه ظرف روزهای آتی به مجلس ارسال خواهد شد.

 

تغییر بخش‌هایی از لایحه حجاب و عفاف قوه قضائیه

 

 

امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به روند طی شده برای لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در موضوع عفاف و حجاب گفت: لایحه دو فوریتی پیشنهادی قوه قضاییه با موضوع «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پس از انجام تغییراتی از سوی دولت، روز چهارشنبه هفته گذشته به تصویب هیأت دولت رسید و روز گذشته (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) به امضاء رسید و ظرف روزهای آتی به مجلس ارسال خواهد شد.

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی و معاونت حقوقی قوه قضائیه در راستای تدوین لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار کرد: با تلاش‌ها و اقدامات مجدانه صورت گرفته در معاونت حقوقی قوه قضائیه، لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تدوین شد و نقطه‌نظرات سایر سران قوا نیز در این خصوص اخذ و هفته گذشته به هیات دولت ارسال شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم این لایحه مراحل تصویب خود را در دولت و مجلس طی کند و پس از جلب نظر شورای نگهبان، به قانون تبدیل شود.