شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰

نامه تهیه‌کننده شماره ۱۰ به رئیس صداوسیما/ پخش را عقب بیندازید

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» در نامه‌ای خطاب به رئیس صداوسیما خواستار به تعویق افتادن پخش تلویزیونی این فیلم شد.


نامه تهیه‌کننده «شماره ۱۰» به رئیس صداوسیما/ پخش را عقب بیندازید

تيتربرتر، فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از فیلم‌های موفق رونمایی شده در جشنواره فیلم فجر بود که با توافق بنیاد سینمایی فارابی و سازمان صداوسیما قبل از اکران عمومی در سینماها امروز شنبه ۱۲ فروردین‌ماه در کنداکتور پخش شبکه دو سیما قرار گرفته است.

در حالی که تنها چند ساعت به پخش تلویزیونی این فیلم زمان باقی مانده است، ابراهیم اصغری در قالب نامه‌ای کوتاه خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما خواستار به تأخیر افتاد پخش این فیلم شد.

در متن این نامه کوتاه که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته آمده است؛

«جناب آقای دکتر جبلی عزیز، ریاست محترم سازمان صداوسیما، سلام. پیرو صحبت تلفنی با مدیرکل تامین برنامه سازمان، از حضرتعالی تقاضا می‌کنم با توجه به موضوع فیلم سینمایی «شماره ۱۰» و به‌منظور احترام به اسرای دفاع مقدس، دستور بفرمایید با همان شرایط قرارداد، پخش تلویزیونی این فیلم به سالروز ورود آزادگان (۲۶ مردادماه) موکول شود. با تشکر. ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم.»

داستان فیلم سینمایی «شماره ۱۰» درباره فرار دو اسیر ایرانی از یکی از اردوگاه‌های بعث در زمان جنگ تحمیلی است و در آن مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.