چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ۲۲:۱۵

بازداشت سارق حرفه‌ای با شلیک دقیق کارآگاهان پلیس آگاهی

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است.


بازداشت سارق حرفه‌ای با شلیک دقیق کارآگاهان پلیس آگاهی

تيتربرتر، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی، جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در شرق تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راننده یک دستگاه پیکان وانت مشکوک می‌شوند.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان پس از تعقیب خودرو با استعلام از مرکز پلیس متوجه شدند، خودروی پیکان وانت مورد نظر دارای دستور توقیف با راننده است، عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، متهم در محدوده پایگاه ششم آگاهی مرتکب سرقت منزل شده است.

وی افزود: پس از اخطار توقیف خودرو، متهم پس از مشاهده گشت پلیس آگاهی به سرعت از محل متواری و حین فرار به تعدادی از خودروی‌های عبوری آسیب وارد کرد.

گزافی اظهار کرد: متهم توجهی به دستوری‌های پلیسی نمی‌کرد، در نهایت لاستیک خودرو مورد هدف شلیک پلیس قرار گرفت و خودروی متهم پس از گریز چند کیلومتری متوقف و راننده آن دستگیر شد.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است، عنوان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.