چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۲۰

توضیحات فتح‌الله زاده در مورد غلامی، شرط همراه اول و استراماچونی دوم!

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی درمورد آخرین شرایط مدافع این تیم و شرط همراه اول مطرح کرد.


علی فتح الله زاده در خصوص اینکه آیا خبر خوبی برای هواداران استقلال دارد، اظهار داشت: با دو سه جا صحبت کردیم. برای قرارداد مدام این طرف و آن طرف می‌رویم. با شش هفت صحبت کردیم. توکل به خدا، با دو سه شرکت در حال مذاکره هستیم. ان‌شاالله تت فدار مشخص می‌شود که کدام‌شان قبول کنند اسپانسر ما شوند. 
 وی در مورد اینکه زمانی باقی نمانده،  گفت: پول بیاید من یک روزه جا به جایش می‌کنم. همراه اول اسپانسر ما نبود، به چند شرکت از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم. می‌توانند قبول کنند می‌توانند قبول نکنند. قرارداد نداشتند. باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم که بتوانیم این کار را انجام بدهیم. سه پیشنهاد دادم. گفتم زمین کمپ ناصرخان را داریم که خودم چندسال پیش گرفتم. سندی داریم که الان آزاد است می‌توانند آن را بردارند. بخشی از پول را به ما و بخشی را به وزارت ورزش بدهند. 
 مدیرعامل استقلال تصریح کرد: گفتیم شرکت یا بانکی بیاید ما سند بگذاریم.  صدتا به ما قرض بدهد ما پرداخت کنیم. این دو کاری است که می‌توان انجام داد. یا نه، اگر بشود سازمان خصوصی سازی پولی داشته باشد به ما کمک کند. بعد که سهام ما را فروختند از پولش بردارند. خود قربان زاده همراه من بوده و تلاش می‌کند. قرار است پیگیری کند. ما قهر نبودیم. اطلاعات را به آن بنده خدا غلط داده بودند. من مدیرعاملم، هر چکی در باشگاه هست امضایش با مدیرعامل است. چک چهار بازیکن بوده ۱۰ سالم گذشته بود. قانونی اقدام کرده بودند. ۱۲-۱۴ میلیارد می‌خواستند که باید طبق قرار قوه قضاییه به آن‌ها می‌دادیم. صحبت کردیم، ۱۲ میلیارد را ۵ میلیارد کردیم و به آن‌ها دادیم. هرکسی اگر چیزی به نام من آورد پول‌گرفته بودم جایزه دارد. 
 وی تصریح کرد: آن چک هم ۴۰۰ میلیون نبود، یک میلیون و صد بود از ۱۰ سال پیش، به قربان زاده هم توضیح دادم. او هم بر اساس توضیحات قبلی این را مطرح کرد.
 فتح‌ الله زاده در مورد اینکه هواداران نگران پرداخت نشدن پول هستند، گفت: تافردا بعداز ظهر که وقت داریم و تمام تلاشم را می‌کنم. اگر نشد صادقانه به هوادار می‌گویم.
 وی در مورد قول ‌مساعد محمد مخبر عنوان کرد: دولت تمام صحبت‌هایش را کرده، عده‌ای این وسط کار را خراب می‌کنند. معلوم است. همان‌هایی که می‌گویند امروز استقلال محروم و تمام شد. کجا؟ چه کسی اعلام کرده؟ AFC کجا اعلام کرده؟ 
 مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه در تراز مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۱، صدوسی‌وپنج میلیارد وزارت ورزش متعهد شده و چرا باشگاه پیگیر این طلب نشده، گفت: چرا، مگر می‌شود؟ همه آن‌ها را پیگیری کردیم. مسئول وصولش من نیستم. آن‌ها مشکلات قانونی دارند. مجلس مصوب کرده وزارت ورزش نمی‌تواندبه تیم‌های حرفه‌ای کمک کند. همه این‌ها یک ‌پروسه‌ای دارد. قربان زاده گفت ما یک بار پول دادیم طلب استراماچونی را بدهند. گفتم شما درست می‌گویید. ما اعلام کردیم اگر این ۱۲۳ میلیارد را بدهید استراماچونی و بقیه را پرداخت می‌کنیم. تا بیاییم آن پول را از بانک بگیریم... اولا آن پول ۱۲۳ تا نبود ۹۰ میلیارد بود. ۳۰میلیارد فاصله‌اش است.
 وی افزود: آن روزی که صحبت کردیم پول را بدهیم دلار ۳۵هزار تومان بود. روزی که پول را گرفتیم دلار ۴۵هزار تومان شد. یعنی یک بدهی ۴۰ تومانی ۸۰ تا شده است. آن روز هیچ کسی می‌دانست. من به باشگاه رسیدم. یکی از بازیکنان ویس داده بود. ۱۰ روز فرصت داریم. اگر ندهیم بازیکن راحت می‌تواند برود.‌ متاسفانه آن بازیکن ۳سال قرارداد دارد. اگر برود استراماچونی دوم راه می‌افتد. یعنی ۲میلیون دلار باید بدهیم. شما جای من باشید پول او را در آن ساعت می‌دهید یا پول استراماچونی را می‌دهید که اصلا نمی‌رسیدیم. به بازیکن ۷۰ میلیارد پول دادم.