یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۲۰

توزیع بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران تهرانی

ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران، توزیع می‌کند.


توزیع بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران تهرانی

‌ تيتربرتر به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از توزیع ۱۴۰ هزار بسته نوروزی در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: در این بسته نقشه گردشگری شهر تهران وجود دارد که در آن تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، بقاع متبرکه و در پشت نقشه تصاویری از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهرداری قرار داده شده است.

او افزود: همچنین برای فراهم آوردن، گردشگری ارزان و آسان، بن‌های تخفیف نوروزی، بالغ بر ۵۰ مکان گردشگری از جمله موزه‌ها، مجموعه تله‌کابین توچال و شهربازی‌ها در این بسته‌ها در نظر گرفته شده است.

قاسمی گفت: تعدادی از این مکان‌ها به صورت رایگان و تعداد دیگر دارای تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی هستند. همچنین در این بسته‌ها بن تخفیف مجموعه ایران فان به میزان ۵۰ هزار تومان قرار داده شده است. در هر بسته ۲۱ بن تخفیف دو نفره وجود دارد و روی لیست تخفیفات یک QR کد درج شده است که افراد با اسکن این کد، می‌توانند اطلاعات تماس و نشانی هرمکان را دریافت کنند.

او یادآور شد: مکان‌هایی همانند تله‌کابین توچال، دارای ظرفیت محدودی هستند و بر این اساس شهروندان و مسافران نوروزی، بهتر است با هماهنگی قبلی به این مکان‌ها مراجعه نمایند.

سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، تصریح‌کرد: شهروندان و مسافران این بسته‌ها را می‌توانند در ایام نوروز از غرفه‌های اطلاع‌رسانی و استقبال ستاد گردشگری شهرداری تهران در مناطق بیست‌ودوگانه، تهیه کنند. برای استفاده بهتر و هدر نرفتن این بسته‌ها، مبلغ ۱۰ هزار تومان برای فروش هریک از این بسته‌ها در نظر گرفتیم. ارزش ریالی این بسته‌ها، بسیار بیشتر است.

قاسمی گفت: در بسته‌های نوروزی ستاد گردشگری، بروشورهایی نیز قرار داده شده که در آن تورهای گردشگری در ایام نوروز معرفی شده است. همچنین به شهروندان و مسافران نوروزی که کودکی همراه خود داشته باشند در کنار این بسته‌ها، پیک نوروزی «تهران مقصد گردشگری» هدیه داده می‌شود.