چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۳۰

سارق مغازه‌های فرش فروشی تهران دستگیر شد

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مغازه فرش فروشی محله تهران نو خبر داد.


سارق مغازه‌های فرش فروشی تهران دستگیر شد

تيتربرتر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مغازه فرش فروشی محله تهران نو خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت از مغازه‌های فرش فروشی در محله تهران نو، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی های انتظامی مشخصات سارق سابقه دار را شناسایی کردند افزود: با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی سارق در مخفیگاهش دستگیر و ۱۰ قالیچه مسروقه هم از داخل مخفیگاه وی کشف شد و همچنین مال خر فرش‌ها نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دستگیری مال خر این سارق ادامه داد: متهمان ۴۱ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت مغازه در محله تهران نو معترف شد و گفت قصد وی از سرقت تأمین هزینه برای خرید مواد مخدر بوده است.

سرهنگ ضرونی در پایان با بیان اینکه تا کنون ۲ نفر از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.