چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵

افشای راز یک جنایت خانوادگی/ شوهرم را با همدستی پسرم و دخترم به قتل رساندیم

ایران : شب حادثه وقتی شوهرم خوابید پسرم با همدستی نامزد دخترم به سراغش رفته و با چوب چند ضربه به سر او زدند

افشای راز یک جنایت خانوادگی/ شوهرم را با همدستی پسرم و دخترم به قتل رساندیم

۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ خبر کشف جسد مرد میانسالی در منطقه وردیج به بازپرس محمد وهابی داده شد.

گزارش این جنایت، تیم تحقیق را به محل کشاند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسال با ضربه‌های جسمی سخت و چاقو به قتل رسیده و داخل پتو و سفره پیچیده شده است.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و خانواده وی شناسایی شدند. پسر مقتول در تحقیقات گفت: چند شب قبل فرد ناشناسی زنگ خانه ما را به صدا درآورد؛ پدرم گفت دوستش با او کار دارد بعد هم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند اظهارات پسر مقتول نادرست بوده بنابراین فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت. در حالی که این بار کارآگاهان به بازجویی از همسر مقتول پرداخته بودند وی لب به اعتراف گشود و راز قتل همسرش با همدستی اعضای خانواده را فاش کرد و گفت: شوهرم مغازه‌دار بود و خرید و فروش عتیقه هم می‌کرد. اما خیلی بداخلاق بود و ما را اذیت می‌کرد. آنقدر از دست رفتارهایش خسته شده بودیم که من و دختر و پسرم تصمیم گرفتیم او را از سر راه برداریم. یک بار حدود ۴ سال قبل مواد مخدر داخل خودرواش جاسازی کردیم تا پلیس او را دستگیر کند اما به هدفمان نرسیدیم.
این بار نقشه کشیدیم او را به قتل برسانیم. شب حادثه وقتی شوهرم خوابید پسرم با همدستی نامزد دخترم به سراغش رفته و با چوب چند ضربه به سر او زدند. ولی هنوز نفس می‌کشید به همین خاطر من چاقویی به آنها دادم که این بار با ضربه‌های کارد کشته شد. بعد هم جسد را پتو پیچ کردیم و داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و آن را به منطقه وردیج انتقال دادیم.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.